En kväll med tjejerna

I dag har min Ronja varit här :) Var på Lipz igår så jag sov typ fem timmar i natt..ganska trött, men jag o ronja var o tog oss ett sista dopp för året. Det var uppigande kan jag lova *hehe* Men skönt

I kväll har tjejerna då varit här Lella, Bella, Sonja o Em. Det var riktigt kul. Vi åt lite mat o sen snacka vi mest o flumma.. Såg på Idol oxå, emellanåt :)

Min Söta flickvän, Emmie gav mig ett halsband, det var ett hjärta. På ena sidan stod det "Pyret" o på andra sidan stod det "Emmie" Hon är så söt, TACK så jätte mycket gumman!  Sen fick jag ett brev från henne, som jag inte fick öppna. Det står Öppnasd när du sitter ensam på planet. Jag är jätte nyfiken, vill läsa nu! Men jag ska hålla mig, Lovar älskling!

Ska upp tidigt i morgon :/ Jag inte gillar sånt! Men det ska nog gå bra. Ska ju åka ner te Bohus o sen ta bussen in te Götet för o träffa wallentin :) Ska bli kul i morgon. vi ska ju bowla på kvällen oxå, jipiie :)

Nej nu MÅSTE jag sova, är trött. Har haft en underbar dag. Med mina bästaste :) Kommer sakna er. Men som jag sa, Casa på Juldagen Jag Bangar inte

Nu fick jag sms ;) kul kul, undra vem det är så här sent på natten :?

TACK tjejer för ikväll, Uppskattar  verkligen att ni kom. Kommer verkligen minnas denna kväll. Den tar jag med mig till Irland, hetl klart! Ni anar inte vad ni betyder för mig. Ni är dom bästa !

Puss o god natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback