Party :D

I fredags försov jag mig, oppps! Inte så bra, dock bara för en kvart. Tur att jag inte behövde köra Dec eller Urs till jobbet. Dom åkte fem minuter efter att jag gått upp. Så jag käka frukost och gjorde mig och barnen ordning för att åka till Ita. Vi var där vid tio ungefär och stanna hela dagen lång. Runt halv tre kom Helen och Ursulas bror, David och lämna hans två barn, Ashley och Nieve. Så det var sex ungar och jag och Ita. Sen kom Helen och David tillbaka vid två och vi åkte hem. Jag körde även hem Ita för det regna. Väl hemma kom jag på att det var MASSA stryktvätt, så jag ställde mig och strök. Häll på i en timme.
Uppe hos Ita lekte barnenn hårfrisörska, så Grace, Emmet och Kiara klippte varandras hår, inte så bra. Det är ju ganska mycket borta om man säger så. Föräldrarna var inte så glada. Men varför lämnar man en sax framme i lekrummet?! Speciellt när Kiara och Aeofa klippte varandra för ett par veckor sen, HALLÅ?!
Aja strunt samma, det växer ju ut! Grace får leva med tofs nu i en månad eller så!

Iallafall efter att jag strukit i en timme, åt vi middag och mitt i maten kommer Declans mamma och syster med två barn. Jag åt upp och sen gick jag och duscha, fixa ett kort till Alan och sen fixa jag mig själv. Åkte vid halv åtta, och jag skulle vara hos Sandra runt sju :P Sprang in på Tesco och sen åkte jag till Sandra. Var lite sen, typ en timme. Men det var lugnt, tur det ;) Vid tio tiden kom födelsedags barnet, som var överaskad :D Det var en otroligt lyckad och trevlig kväll, vi spela biljard och snacka och drack väl mest :P

Sen igår gick jag upp vid tio, hoppa in i duschen en snabbis och sen drog jag mig hemåt. Efter en promenix med Sandra. Var hemma vid elva, och Dec och Grace åkte strax efter. Jag hade ju lite tur att Brian inte hade sovit ännu, så han somna direkt typ, så jag kunde sova lite jag med. Sen åt vi lunch och strax efter två kom Declan och Grace hem. Jag gick och satte på DH på mitt rum, men somna ganska fort, och sov fram till halv sex ;)
Jag gick upp och åt en toast, för jag var utsvulten. Sen duscha jag och satt lite vid datorn innan jag och Dec åkte och hämta indiskt som vi beställt :) Yummie yummie. Det var supergott! Sen slängde jag på en film och efter den läste jag lite innan jag somna.

Gick upp vid halv elva idag, hade lite frukost. Och nu sitter jag här. Familjen har åkt iväg till FOTA med barnen och jag ska softa idag. Stina kommer snart hem :D Hon landar vid halv två sen ska hon hem, packa upp, sen ska vi ses! Ska ta igen tiden vi missat. Blir nice. 

PUSSAR

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback