Korvstroganoff :)

Blev vakt i morse, av min kara bror :) Somna faktiskt om efter de, hehe iallafall i tio minuter. Sen var de dax att borja jobba. Pa morgonen stada jag badrummet och alla golv pa overvaningen. Sen kom Harriet & Euan. Och barnen leker verkligen ensamma nu, dom behover inte oss. Vilket ar bra, for da far vi mer tid over till skitsnack ;)

Sen ville barnen baka, sa de fick bli cupcakes med rosa-lila glasyr :P Valdigt gott, hehe. Sen gjorde vi korvstroganoff & Ris & Vitloksbrod till lunch Mmm, smarigt varre :D Ungarna fick potatoeswofeles :S Strax efter tva akte dom hem. Och jag vek lite tvatt innan vi gick ett arende at Urs till banken, sen gick vi forbi affaren hem for att kopa mjolk & bananer. Nar jag kom hem var de bara stalla sig att borja styka. Ganska mycket tvatt idag :S Sa fick jag avbryta mitt i for att ge Brian en banan. Sen nar jag strykit klart borja jag med middagen vitloksbrod, Ris & Chili-con-carne (jag vet ris och vitloksbrod tva ggr, hehe) Sa gav jag Brian middag nar Urs kom hem. Sa tog hon over middagen. Och nu har vi atit :) Och jag sitter har. Dec ar pa college sa jag hjalper till ifall de behovs. Walle kommer hit vid sju sa ska vi pa bio, tror jag.

Om exakt tva veckor kommer jag hem :) vid den har tiden om tva veckor ar jag redan i Sverige. Vet inte vad jag gor dock, Nagra forslag? :D Men pa lordag om tva veckor ska jag pa dop, lille Theo ska dopas :) Sondag ska jag traffa en kar gammal van ;) Sen mandag ar det tillbaka till Irland igen!

Vaderprognos: 10-12c Uppehall, men mulet. Typ gra himmel. Men pa kvallen borja det regna :S Vet inte hur det ser ut nu, ar for morkt, hehe. Ids inte ga och kolla heller.

SLEM det ar OK, men jag kraver andring, hehe. Nej skriv du nar du kanner for de. Ok va roligt flytta till Skara, Sj? Vad ska du gora dar? Ar du kvar pa jobbet i Ldk, eller du hade inte sa lange dar va?! tjugo fragar idag ;) Hur gar de med Andreas? Sjalv har jag inte hittat nagon rodharig, fraknig, overtrevlig Irlandare, an HAHA som att dom ar min typ! E nej skulle inte tro de. Haller mig till svenska killar, finns dock inga har. Eller de finns men dom, A vi later det vara osagt, :D Nar flyttar du till Skara? Jag ska ju pa dop nar jag ar hemma i Skara. Kanske kan ses en snabbis da, har ju inte sa mycket tid att traffa nagon eftersom jag bara ar hemma fre-man, Men kanske. Har du kvar ditt nummer? Jag har kvar mitt gamla iallafall! PUSS!

Vad hander i helgen hos alla? Sjalv ska jag pa bio ikvall och i morgon kvall ska vi nog ut och ata, efter de kanske det blir utgang, HOPPAS! Annars vet jag inte. Sondag blir de nog slappar dag :) soft de me, hehe.

forever young I want to be forever young, Do you really want to live forever?
Hell Yeh :)

Peace out!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback