Tisdag och jag ar LEDIG :)

Igar kvall kom Walle :D Vi gjorde inte sa mycket, lag pa hans B&B och prata typ. Sen gick jag hem och sov. Nu sitter jag har och ater frukost :P Ska ga ner till Walle snart, eller nar jag ar klar :) Tankte att vi kanske kunde ga pa bio idag, och sen in till stan och kaka middag, eller nagot. Far se vad han vill.
Rummet var jattefint, en dubbelsang OCH en enkelsang, och eget badrum med dusch och grejer! Blir nog bra. Hoppas vi!

Fan de regnar ute, da kan vi inte ga till mahon och se pa film. Jaja vi far val ta bussen, som alla andra :(

Vaderprgnos: Regn och 7.4c

Ha en bra dag! Vad gor ni idag? Vore kul om ni i Sverige kunde lamna en kommentar ;) For ni har val inte glomt mig? :(

Puss o Kram

Kommentarer
Postat av: Mamoo

Hej lilla gumman hoppas du eller rättare ni du och Walle. Själv så är det ganska bra blir nog förkyld känner mig hängig och febrig.Varit hos Mikaela och hälsat på vad Theo har vuxit väger över 6 kg nu så det får bli en stor dopklänning som jag får sy.Hi hi. Vädret här hemma är snöblask med regn tråkigt det kunde ju snöat i stället mycket roligare då.Fick du laktrisen som jag skicka med Walle samt kunde du se med de nya glasögonen??? har det öppnat sig en ny värld för dig?? Skall snart äta det får bli något enkelt klyftpotatis samt grillkorv är inte så värst hungrig.Och du vi har inte glömt dig jag sakna dig i helgen när jag jobba för en personal blev sjuk så Ramona fick komma in och jobba det tyckte hon var bra för då tjänar hon lite extra pengar,det gick jätte bra för henne.Slutar för denna gång hörs i morgon igen och ser om det har hänt något nytt hos dig.Många kramar från mamma love you Lasse hälsar så klart.Ps har du kollat några fler BB eller??

2007-02-13 @ 18:33:36
Postat av: Ronja

Du kommer aldrig glömmas bort, de vet du=)

2007-02-13 @ 18:51:08
Postat av: Petra

Hej syster,
Du blir ALDRIG bortglömd, du är ju som en frisk fläkt som berör alla =)
Vi har jättemycket snö här och ett par minusgrader, igår snöade det hela dan så det är jättefint ute.
Adam har börjat gå på pottan, har INTE kissat i blöjan sen i helgen =). Han vill trots det ha blöja, inte kalsonger. Men han är så duktig, säger till när han behöver... så söt!
Nu ska jag ta tag i dagens sysslor på jobbet.
Ha det! Älskar dig! Kram

2007-02-14 @ 07:27:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback