Forsta dagen

Landa i cork igar, kandes skont att komma "hem" igen :) Traffa alla, eller inte alla men. Sanna kommer i morgon :) Och Harriet och Johan kommer val pa lordag skulle jag tro :D Ska bli skoj att ses igen.
I kvall ska jag o stina ialla fall pa bio, biljetterna ar bokade vi ska se Black Christmas, en skrackis tror jag. Hoppas den ar bra :)


Har jobbat idag, halva dagen. Sen drog jag in till stan och kopte mig underklader. Och ett par solbrillor, sa mamoo det ar inte superbrattom med mina jag har hemma. Walle kanske kan ta dom ;) Sen sa sag jag en jattefin bikini och tunika :) Vill ha!  SKA ha :D Nasta loning, ler

Bara nagra fa veckor kvar tills kara Wallentin kommer :):) Ska bli kul!

Glomde USB-kabeln till min kamera sa tyvar far ni vanta lite med bilder, men det kommer jag lovar!

Pussilipuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback