Gårdagens bravader :P Och dagens :D

Igår var en väldigt trevlig dag, Jag skulle ha en ta-hand-om-dig-själv-dag blev kanske inte riktigt så, satt mest vid datorn hela dagen och lade upp bilder pixbox :) Sen vid sju kom Stina och hämta mig så åkte vi till Milano och käka middag, smaskens :P

Efter middagen gick vi hem till danskarna, där dela jag och Sanna en flarra rödvin, ok det ar gott ;)

127346-29


Efter

flarran gick vi ut, vi visste inte vart vi skulle så det blev old oak men det var inge drag direkt, så vi lämna stället ganska fort. Sen stod vi och funderade på cubins eller hem, Det blev hem. Snälla Stina körde mig hem, Tack!
Väl hemma skulle jag se på DH, hann se fem minuter innan jag fick ett av mina ganska vanliga nattsamtal. Det är ju alltid trevligt :) Efter en timme fick jag återgå till mitt DH-tiitande :D Somna efter ett avsnitt. Och sov ända tills i morse, eller lunch när Sanna ringde och väckte mig kl. ett typ, halv två kanske. Iallafall, åkte in till stan och gick hem till danskarna. Och idag har jag och Sanna inte gjort så mycket. Hon har skurat, bokstavligt danskarnas toalett. Jag har mest tittat på. och lagt upp bilder från gårdagen och förra helgen på pixbox.
www.pyret87.pixbox.se 

Ni kan få njuta av lite bilder här, resten finns på pixbox


                                                                      
 
I kväll blir det nog utgång skulle jag tro, men vi får se. Om vi orkar och allt. Ska iallafall sova på danskarnas soffa. Så slipper jag betala taxi hem i natt om det blir sent. Gårdagens oufit, Wallentin tack för hjälpen med skorna ;)

127346-30

Nu ska vi snart äta middag, Sanna har gjort grilled chicken and roast potatoes Lovely =)

Vad ska ni göra i kväll ?? 

Pussar från Pyret


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback