Midsommar och allt som hör till ;)

Jo jag flög ju hem på fredag morgon, taxin kom 5,30 jag vakna 5,20, Ooops ingen vidare bra start på dagen. Tur var ju att jag hade packat klart allt dagen innan så jag hann ju :D Kom till flygplatsen checka in och kom upp till Dublin. Där gick allt väldigt fort, min väska var andra ut :) In på toa snygga till mig lite ;) och vidare till inchecket. Sen blev det frukost; Kaffe med smörgås med kycklingsallad yummie. Sen flög jag hem till ett REGNIGT göteborg :S
Iallafall, Em och Magnus (hennes kompis) mötte mig på flygplatsen, Det var så länge sen gumman, det var så roligt att se dig! Vi åkte till Bohus, dock körde vi en liten omväg, tack vare den bästa kartläsaren; Pyret :) aja till Lasse kom vi tillslut, där var det champagne välkomnande :) Sen gick jag och Em till affär´n i regnet. När vi kom tillbaks var det midsommar mat med sill och snapps :) YUMMIE Jag fick ta mest snappsar, vet inte varför har fortfarande inte listat ut detta mysterier, tihii. Iallafall sen lekte vi lekar och hade skoj.

Jag klanta mig lite under kvällen och såra vissa personer, och jag ångrar mig jättemycket! Hoppas verkligen att vi kan fortsätta som vänner!? Älskar DIG iallafall.

Sen då drog vi in till stan; Jag, Em, Magnus, Syrran Sandra och hennes kompis, Issa :D Vi skulle till vice versa som var stängt så det fick bli Wish bar som var otroligt roligt ändå :P Det var verkligen jätteskoj att dansa lite och festa i Sverige, men Cork slår nog iallafall Wish bar :P Vid halv fyra kom två väldigt onyktra, blöta, trötta med GLADA tjejer hem till pappa; syrran och jag. TACK för midsommar Sandra, det får vi göra om ;) På morgonen var det upp relativt tidigt, eller ja halv tolv iallafall :) Frukost och sen spela jag och lillbrorsan lite boll. Gud vilket fint väder vi fick helt plötsligt. Så HELA stora familjen; Mamma, pappa, ramona, mikaela, peter, theo, sandra, johan och JAG åkte till Bohus fästning och promenera och grilla korv, GUUUUUD va gott. Jag och Johan utforska lite, haha! och shiit va han skrämde mig :P sen sparka grabbarna boll och den bollen ser vi nog aldrig mer igen ;) Väl hemma var det stress för min del, skulle fixa mig för att åka till Stina i Borås :)

Hon hade grillfest, en VÄLDIGT lyckad sådan. Kom dit, fick en glas vin och sen börja festen. Vi grilla kött och lax GUUUD va gott! sen drack vi hel del, sen blev det lite sing star oxp, superroligt. Gud va vi garva och dansa. Vi en tre tyckte Pyret och Stina att typ VÄRLDENS bästa idé vore ju att gå och bada, tänkt och gjort. Roligt att cykla oxå, hehe. Vi bada och det var så skönt, sen cykla vi tillbaka och fortsatte festa lite, eller mest i duschen :) Sen en kopp tea på det innan sängdax ;) Vid typ fem. Stina din säng slår ALLT, superskön! Tack för den kvällen, DET GÖR VI OM.. I morgon :):):)

Söndag var det upp vid elva typ, frukost eller brunch. Sen åkte jag hem till mig igen. Väl hemma var vädret fint så jag, mamma o pappa bestämde oss för att ta en sväng med båten. Väl nere vid den öppna sig himmlen :/ Men bara för en kvart, sen blev det strålande solsken. Så vi tog en tur, bada jag halka på klippan och slog min bak AJ! Sen picknicka vi lite på ett berg :) Vi fiska lite oxå, jag fick en STOOR makrill :D Sen hem och spela lite tärning, men jag åkte in till Göteborg i stället :) Sen upp tidigt på måndag morgon, hem till Bohus. Vidare till Grästorp. Åt lite frukost sen hälsa vi på mormor o morfar, sen mötte jag Marie, och sen åkte vi till MariAnn och sen vidare till syrran. Shiit va mycket fika på en dag, och Kaffe :S Sen hem till Grästorp. Strax efter vi kom hem, kom Karro :D och sen Ronja och Gabriella :D:D Förlåt att det inte blev så länge, men jag kommer hem i September, tror jag. Då blir det mer, en dag var :) Saknar er massor! Kärlek till er! <3 Karro och jag drog ner till Göteborg för att försöka få tag på biljetter till Timberlakes concert, efter 40min i regn gav vi upp. Tog en smörgås på Condecco istället. Sen åkte vi till Bohus för att dumpa min väska. Sen stanna jag över natt.

Tisdag åka vi till IKEA :D:D Kulkul. Köpte lite reflexer till mina små änglar :) Sen åt vi korv och pizza slice. Hem till Bohus dumpa grejerna, iväg till Trollhättan shoppa lite, hem till Grästorp, stress stress stress, vidare till Skara (Fan vilken tråkigt väg) Snabbvisit hos syrran, tillbaka till Bohus, STRESS. Fixa, packa, platta, sminka, vin :) Sen kom Fredrik och hämta mig, mor och far. In till Göteborgm dumpa mor och far, vidare till Fredrik dumpa min resväska, in till stan. Till en Irländsk pub, åt supergod mat och drack massa gott. Frågan är HUR fan drack vi så mycket?! Va hände lixom?! Aja kom hem vid tre, halv fyra stupa i säng.
Flög hem på onsdag morgon 8Kg övervikt i Gbg :/ 616kr, 6kg i Dublin 40?, SURT! Iallafall Flyg ALDRIG med baksmälla, fyfan mådde så dåligt så jag kunde inte ens sova. Två timmar på ett flyg, med illamående, huvudvärk och svimkänsla är inget kul! fy fan va dålig jag var. I Dublin blev det tillslut bättre. Träffa någon kille där som jag fördrev tiden med i två timmar snacka vi om massa skit, han bodde i Dublin, men var ursprungligen från något annat land, men skulle till Portugal för där bodde hans familj eller något nu. Jag var ju fan bara trött :P Sen flög han och jag mekka lite mat, sen satt jag och läste och garva för mig själv, HAHA. Äntligen blev det dax för incheckning. Landa 14,00 i Dublin, flög 19,50 till Cork. Ganska sega timmar :S
Väl hemma i Cork kom min egna Stina och hämta mig, vi åkte till mig och satt och snacka lite tills hon åkte hem vid tolv eller något.

I torsdag jobba jag som vanligt, upp vid tjugo i åtta. Åkte ut till Stina och åt lunch, på eftermiddagen åkte vi till Monkey maze med våra barn. Sen middag och kvällen hmm, var jag nog hemma eller?! Nej just de. När jag var i Sverige träffa Urs en tysk aupair som bor i närheten av mig, jag åkte till stan för att träffa henne och hennes vänner. Det var sex tyskar och jag, GISSA VAD? Jo dom snacka TYSKA hela jävla kvällen, TACK OCH HEJ! Vi ses nog inte igen. Aamen människor, shysst lixom.... NOT! Jaja jag sörjer inte jag har Stina :)

Fredag var jag över hos Urs syster med barnen innan lunch, sen hem till oss göra lunch och sen städa jag lite, plocka ordning och gjorde inte så mycket innan Urs och Dec kom hem. Jag åkte till Stina typ direkt, slängde bara i mig en fiskfilé för jag höll på att dö av hunger, men skulle äta hos Stina. Så jag åkte till Tesco mekka lite saker till middag och sen vidare ut till Stina. Där åt vi först mat och sen spela vi spel med barnen tills dom skulle sova. Vi spela lite till sen kolla vi en halv film innan vi gick och lade oss.
I morse gick jag upp vid halv tio, vi åt lite frukost innan vi åkte på en liten sväng med Mary-ellen. Sen åkte vi till Carrigaline där Stina gjorde vecko handlingen och jag åkte hem till mig, för att jobba. Tog barnen till Mahon point, sen hem och baka och sen middag. Sen kom Stina med barnen en timme, innan det var läggdags. Men det tog en evighet innan dom somna, Tillslut somna Brian, men Grace ville bara ha mamma och pappa, vi ringde till dom, men hon ville ha hem dom. Tillslut somna hon. Och i morgon ska jag och Stina träffas UTAN barn, äta middag på stan och sen galavanta, fan va nice. Nu ska jag ta ett het bad och relaxa :) PUSSAR

Kommentarer
Postat av: din biologiska pappa

Så du har fått en ny pappa. Då vill du väll inte ha någon kontakt med din biologiska pappa. Du har bara en storebror resten är systrar. Har läst om din midsommar men din pappa var ej med. Då lyckades din elaka mor igen med att hindra oss för att ha kontakt. Tack för att jag fick försöka

2007-07-15 @ 20:07:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback