Nu sover han :)

Brian asså :) Stina har kommit över oxå, så jag slipper vara ensam. Urs ringde förut och kolla så allt var OK, hon tror dom får komma hem i morgon, Stackars min sötplutt. Hon är så duktig. Tar alla mediciner och gör allt hon ska. Hon ska inte BEHÖVA sånt här, hon ska bara springa runt och leka, och använda all sin energi till att trötta ut mig. Stackare. Hon är bara fyra år! Huset är ju lite tomt utan henne, bara jag och Brian. Men i morgon ska jag köra Dec till jobbet så att jag kan ha bilen :D Gött, slipper sitta hemma. Kanske bra, idag har jag städat garaget, så det är typ spotless. Tvättat mina gardiner, sopat överallt, lekt med Brian. Det finns typ INGET mer att göra nu. Jag bara städar och städar, kommer snart städa sönder huset.. typ :P

image209<3

Ska ta och läsa Stinas resedagboken nu, hon låna min dator förut när hon kom när jag lade Brian. Nu är hon iväg och köper något gott att knappra på :) Always we two!

Hugs and Kisses

Kommentarer
Postat av: Petra

Hej sis.
Måste fråga, vad är det för fel med Gracie?
Hoppas du mår bra, det gör vi =)
Fick ditt brev idag, men såg det efter Adam somnat så han får öppna det imorgon bitti. Så du vet att det kommit fram iaf.
Miss U!

2007-06-13 @ 22:35:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback