Stoor städning

Jag och Stina kom iväg på bio igår; The hitcher såg vi. Den var BRA! Riktigt bra, en skräckis. Den var lite "åh men gud va dum du är. gör inte så" Ganska läskig, vi ville hem :)

Jobbar HELA dagen idag med, gick upp halv åtta i morse och Dec låg och sov, haha. Han skulle åka åtta hemifrån, försov sig lite ;) Jobbar tills Dec kommer hem i kväll vid typ tio eller nåt. Eftersom jag jobbar hela dagen, och städa överallt igår så finns det inte mycket att göra, utan bil dessutom. Men jag har startat mitt projekt "städa garaget" Har kommit halvvägs :) Är jag inte för duktig!? Men när jag är klar med det vet jag inte vad jag ska göra, hmm ideéer? Det är lite tråkigt att inte ha bil när man jobbar så här långa dagar, men idag regnar det iallafall inte så jag kanske kan gå någonstans senare eller bara sitta inne och slöa :P En film eller bra bok kanske, hehe.

Stina har ALLA barnen så hon kan inte komma hit heller, och ikväll ska dom till nya huset så det blir ensamt ikväll med :/ Så är det att vara aupair, i ett annat land dessutom. Men de löser väl sig, får väl städa Urs och Dec´s rum senare om jag blir riktigt uttråkad. HAHA Finns ju inte så mycket mer att göra, eller det finns det säkert om man tittar noggrant. Men sånt orkar jag inte :D

Nu ska jag snart äta lunch med min ögonsten :) Kyckling och något, men VAD? Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback