Vin och filmkväll :D

Ikväll sitter jag och Stina hos mig och dricker vin :D Och ser på film. Har sett en musikal och en dålig skräckis. Nu ska vi se world trade center filmen, och dricka mer röd vin :P Sen ska vi nog sova, kanske. Polisen var ju påväg hit för typ fem timmar sen, så vi får väl vänta ett tag till ;) Grr killar i uniform, getingar ;)
Stina går och städar nu, duktig flicka! Jag sitter här :P Bra jag är. Visste ni att röd vin är GOTT!? supergott :D Testa det när ni får chans. Jag är flum, nästan lite full. Tihii. Åh jag LÄNGTAR till den 22juni. Då kommer jag till Sverige. Parta eller? Ngn? Alla? :D Borås den 23, PARTY PARTY grillfest hos Stina, haha. I´m NOT joking. Ska du me´ Sandra, syrran? PUSS nu ska jag se på film! men gullet ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback