Slö

Idag har Stina varit över :) Hon kom vid tolv. Jag och Brian sov typ, hehe. Sen gjorde vi lunch (soppa och bröd) Sen har vi bara pratat lite. Ursula kom vid halv två med Grace och hennes kusiner, Ciara och Emmet. Vid två tog hon med alla barnen till Deidre, för hennes dotter, susy fyller 3år idag. Så dom skulle på kalas. Jag och Stina satt hemma en stund innan vi åkte till mahon point och handla grejer till middagen. Hon har åkt hem nu. Jag ska åka dit om cirka en timme, hoppas jag iallafall. Får se när bilen dyker upp.

Har varit slö hela dagen, inte orkat göra så mycket. Sen har det inte funnits så mycket att göra heller, eftersom jag gjorde så mycket igår. Men jag städa ordnig handdukarna förut, för det var en mess. Så det har jag gjort. Och det är typ allt. Torkat bänkarna i köket och plockat ordning lite där också.
Aja ibland får man vara lat. I morgon är det andra bullar som gäller. Grace är hemma och det är heldag. Och från och med måndag, jobbar jag hela dagar varje dag. Ursula måste börja jobba tisdagar och onsdagr, och måndagar har alla bankärenden att göra. SÅ nu ska jag bli heltids aupair :P

Vad händer där hemma? PUSS

Kommentarer
Postat av: Emelie

jag skriver kommentarer till dig.. men får ju aldrig några tillbaka.. :(

puss Em*

Postat av: Em*

Det är väl bra med mig.. trött som bara den bara.. blää! Hur e de med dej då?

2007-11-08 @ 17:12:20
Postat av: Stina

ja, det ar pa tiden att du borjar jobba lite..>D

2007-11-10 @ 21:41:26
URL: http://pyretma.blogg.se
Postat av: Stina

I sverige är det lugnt. Vi väntar på snö, eller jag i alla fall ; )

2007-11-12 @ 13:24:50
URL: http://aprilbarn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback