Party fredag

Jobba i fredags som vanligt. Stina var över med Mary-ellen. Jag var på jättedåligt humör. (Sorry Stina) Brian bara skrek, och skrek men ville INTE sova. Och Grace var uppkäftig. Så jag lämna Stina med Grace och M-e och gick till posten med Brian. Han somna i vagnen efter två minuter. När jag kom hem var jag på liiite bättre humör. Vi käka lunch och sen hämta Stina Lauren och åkte hem. Jag tog med mina barn till Douglas för att köpa foundation till mig och Stina. Och för att fördriva tiden lite :P Åkte hem och gjorde inte så mycket, softa mest. Sen kom Ursula hem och strax efter kom Stina och vi åt middag. Sen lade Urs Brian och vi softa lite, innan vi åkte till tesco.

Kom hem och gjorde jordgubbsdrinkar :) Svingod! Sen gjorde vi oss ordning och åkte in till stan. Där mötte vi den finska tjejen, Marika och två andra finska aupairer. Vi gick först till Lond Island, sen till Platos med där kom inte finskarna in så vi gick till Cavanghs istället och sen gick vi till Cubins, finskarna kom inte in men vi gick in iallafall. Det var superroligt! Dansa massor, sen gick vi på efterfest hemma hos "Fader Ted" även kallad "nurse Ted" ;) Hehe. Var hemma vid nio på lördag morgonen, hehe Fick smyga in :P

Sov några timmar innan vi gick upp och drog till stan. Gick till Insomnia och tog en kaffe, sen till donken och åt lite. Sen åkte vi till Tesco och köpte middag :) När vi kom hem gjorde vi inte så mycket. Dom hade precis lagt Brian så vi softa lite, sen skulle jag lägga Grace, men det gick inte. Eller hon ville inte. Hon ville att mamma skulle lägga henne, så det gjorde hon. Sen körde jag Urs och Dec till stan och sen hem till Stina :) Vi laga middag. Sen kom Ita över och vi åt och kolla på Tv:n innan vi slängde på en film Notebook tror jag den hette, Jättebra film :) Stina sov i soffan. (hon hade redan sett den) När filmen var slut gick Ita hem och vi gick och lade oss.

Puss

Kommentarer
Postat av: Toni

Finskor? Hmm.. Terve! Onko teillä hauskaa tänä iltana? Sääli kun että pääse minnekään pubin sisään.. :S

:D

2007-10-15 @ 22:09:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback