Hej alla

Jag  har nu inte skrivit på jättelänge, sorry! Anledningen är att blogg.se krånglade för mig och sen har mitt trådlösa internet bestämt sig för att bråka med mig, så jag använder nu den andra datorn.
Mår bara bra här borta :) Sitter och väntar på Stina och Mary-ellen för tillfället, de ska komma över och vi ska ta en promenad i det fina vädet. Det är jättefint ute, småkyligt men i solen är det varmt :) Görskönt!

Petra, blood brothers var verkligen jättebra :) se den om du får chansen. Har inte bestämt något ännu om midsommar, har inte hunnit kolla upp biljetter, måste verkligen göra det i veckan! men jag kommer hem har jag bestämt, så länge inte biljetterna har gått upp till multum pris :p

Mikaela Min internet har inte funkat så däför har jag inte besökt msn på länge, hinner inte vara inloggad under dagen när jag jobbar. Men det är bra med mig :) Hur är det med er? Jag kommer nog hem över midsommar, om inte biljetterna kostar multum som jag skrev :P Men jag kanske åker till strängnäs och firar. Vet inte ännu.

Mamma, Fredrik, Em Tack för att ni kommenterar :) Saknar er här borta! Fredrik vi ses snart, ska bli roligt att du kommer över :) Mamma vi hörs i veckan. Em jag hoppas vi ses nästa gång jag besöker Sverige, till midsommar :)

I helgen gjorde vi inte så mycket, jobbade hos Stina i fredags, i lördags softa vi hemma hos henne och på söndagen var vi ute och dansa :) Det var superroligt! Så länge sen vi var och dansa.
på lördag jobbar vi  hemma hos mig, först på förmiddagen och sen även på kvällen så vi går väl kanske ut på fredag och skakar rumpa ;)

Annars så letar vi klänningar till partyt och har lite smått panik inför det. Men det ska nog gå bra (hoppas vi) :P Blir nog en hel del folk, så det blir roligt :)

Nej nu kom Stina, later! PUSS

Kommentarer
Postat av: Petra

hej tjejen. Va roligt att den var bra, måste se den framöver då..
Håller tummarna för att du kommer till midsommar, ska bli roligt!!!!!!!!!!
Du hittar säkert en klänning, allt klär ju en skönhet som sagt ;-)

Stora kramar! Vi saknar dig!

2008-04-08 @ 14:15:53
Postat av: Lella!

Hejsan tjejen!
Hur är det med dig? Jag har skaffat mig en ny blogg:) Hoppas allt bara är bra med dig.
Kramis Lella

Postat av: Ramona

Jag fyller 18 om 10 ½ daaaaaaaaaagar , grattais mig (A) hoppas vi ses i midsommar. Love you kramar

2008-04-10 @ 16:27:10
URL: http://RMathison.blogg.se
Postat av: Lella!

Hej!
Jo jag mår bara fint, jobbar o sliter. hihi. Kommer du hem i år? kramar

2008-04-13 @ 16:05:50
URL: http://angellife.blogg.se
Postat av: mamma

Hej Hej skickar en Vårhälsning från oss i Sverige det är fantastiskt fint väder solen skiner fåglarna kvittrar....hoppas det är bra med dig och Stina ni har väl mycket att göra nu med Festförberedelser jag hoppas att ni får det roligt och en minnesrik dag båda två....synd att vi inte kommer skulle så gårna få vara med men vi kommer en annn gång.....sköt om dig många bamsekramar från Mamma Lasse och Ramona love you...

2008-04-16 @ 09:01:51
Postat av: Anonym

HEJ LILLA GUMMAN
HOPPAS DU HAR DET BRA HAR PRECIS GÅTT AV MITT ARBETSPASS FÖR DENNA GÅNG.SKALL PÅ MÖTE I MORGON SAMT JOBBAR PÅ TISDAG ONSDAG TILL TORSDAG..VÄDRET HÄR HEMMA ÄR HELT SJUKT DET ÄR SOL SAMT 15 GRADER GOTT GOTT....BARNEN PÅ LANE BLEV GLAD FÖR KORTET DU SKICKAT SKALL FÖRSÖKA ATT DE GÖR NÅGRA TECKNINGAR TILL DIG SNART..HUR GÅR DET FÖR ERA FÖRBEREDELSER INFÖR
FESTEN??JAG ÄR SÅ LEDSEN SATT JSG INTE KAN KOMMA MEN DU VET JU ATT JAG JOBBAR
JÄMNA HELGER SÅ NI KUNDE TAGIT DET PÅ EN SÅDAN HELG....MEN JAG FÖRSTÅR OM DET INTE GICK ATT TA EN HELG SOM JAG VAR LEDIG.SKÖT OM DIG PUSS OCH KRAM FRÅN MAMMA SAMT LASSE OCH RAMONA...

2008-04-20 @ 23:06:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback