Helgen: Födelsedag, ny frissa och jobba

image316

I helgen har vi jobbat. I fredags var vi ute hos Stina och jobba, kolla på lite film och så. Sen i lördags var det upp tidigt eftersom vi skulle klippa oss. Så nu ÄNTLIGEN ser mitt hår Ok ut igen :) Sen tog vi bussen till stan och kolla läget, köpte skor och klänningar till festen :) Blir kanoners! På kvällen jobba vi hemma hos mig, och i söndags på min födelsedag fick jag ju gå upp med barnen eftersom jag jobba. Men det gick bra. När jag slutat gick vi till stan och tog en guiness, yummy! Sen softa vi runt lite innan det var middag hemma hos mig, för alla :) både Stina och Malin var över. Sen lala vi runt i mitt rum ett bra tag innan vi tog tummen ur och börja göra oss ordning eftersom vi skulle ut och dansa :)
image317

Hamnade först på "the wash" för en öl. Sen vidare till "the classic" som hade livebang, jätteduktiga! Tillslut hamna vi på "Gorbys nightclub" helt Ok, aldrig varit där förut men det var kul. Ganska litet dock :/ Var hemma vid halv tre och sussade ganska snabbt.

I morse var jag held död halv åtta när det var dax att gå upp. Var lite halvsleten, men fixade ändå massa saker i huset. Sen framåt elva tog jag barnen på en långpromenad, var ute i över en timme. Och när vi gick där i solskenet kommer det världes störtskur :S Tur att det fanns en bro tillgänglig där vi kunde söka skydd :) Det regnade kanske i fem minuter sen var det solsken igen, så vi blev inte allt för blöta. Kom hem och käka lunch. Sen har jag städa lite. Ursula åkte med barnen vid halv tre så jag har städat mitt rum nu också :) Känner mig bättre, men är lite trött. Men det ska nog gå!

Händer där hemma då? Snart är det Fredag och FEST :) Puss o Kram

Kommentarer
Postat av: Sandra - mamma sen 15

Åh, vilken härlig blogg! Jag har suttit och lusläst igenom nästan varenda inlägg. Du skriver väldigt personligt. Hit återkommer jag! :-)

Postat av: Petra

Du blev jättefin i din nya frilla =)

Har du fått tag i några biljetter ännu??

Älskar dig! Kram

2008-04-30 @ 09:22:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback