Jag har blivit utmanad

av www.tenshii.blogg.se

Egentligen ska man tagga 3 personer som man vill ska anta utmaningen, jag hoppar det

Utmaningen:

Nämn tre inre egenskaper hos dig själv som du är nöjd med:

  • Jag är trevlig
  • Jag är givmild
  • Jag är positiv

Nämn tre yttre egenskaper som du är nöjd med hos dig själv:

  • Jag tycker om mina ögonfransar
  • Jag tycker om min längd
  • Jag tycker om mina bröst (surprise) =)

 Nämn tre saker du är stolt över att ha gjort.

  • Jag är stolt över att jag flyttat till Irland alldeles ensam
  • Jag är stolt över att vara den jag är
  • Jag är stolt att jag kan stå för mina åsikter och vara ärlig

Nämn tre egenskaper som du tror att andra uppskattar hos dig:

  • Att jag ställer upp, när jag kan
  • Att jag ger alla en chans
  • Att jag är oftast positiv och glad

Nämn tre saker du är bra på:

  • Jag är bra på att hålla tider 
  • Jag är bra på att laga mat och baka
  • Jag är bra på sköta mitt jobb

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback