Dagen

Sitter här efter en underbar dag. Vädret var jättefint så vi var ute och lekte på trampolinen och i träfgården i över en timme :) Jag hade jätteont i huvudet innan, men drack två koppar kaffe på raken, det och lite frisk luft verkade göra susen!
Har precis lagt Grace, Declan är på college och Ursula är på en removel. Så jag jobbar. Ursula kommer väl hem vid nio igen ungefär. Då ska jag nog gå och lägga mig. Behöver min sömn, eftersom till helgen lär det inte bli mycket av de. Ursula och Declan åker till Amsterdam tidigt lördag morgon, så jag måste gp upp med barnen. Sen ska jag ha dom fram till Tisdag kväll när Ursula och Declan kommer hem. Men jag är ledig HELA Onsdagen, så det är gött, då ska jag sova och inte göra något :)

I morgon kommer Stina över, och är det fint väder ska vi vara ute så mycket som möjligt. Kanske åker till lekplatsen, eller tar en promenad :) Vi får se. Det lär iallafall inte finnas mycket att göra hemma, eftersom jag redan har gjort typ allt. Det finns ingen tvätt att stryka, golvena är tvättade och lakanen är nytvättade.

Vad händer i Sverige? Det är sällan någon skriver till mig, Läser ni så skriv gärna hej! Kul och veta vilka som läser :)

PUSSAR

Kommentarer
Postat av: Fredrik

jag jobbar i helgen oxå, tråkigt men man får vila levern lite iaf ;)

2008-01-30 @ 22:40:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback