"Efterlängtad utgång" :P

Fredag är monkey maze-dag för mig och Stina, och barnen såklart :) Vi åkte dit efter lunch. På förmiddagen gjorde vi inte så mycket alls. Jag och Grace baka en äppelkaka, svingod :P


Sen var vi iallafall på monky maze. Var där i typ en timme, sen var Stina tvungen att åka eftersom hon skulle hämta Lauren. Så hon åkte och jag stanna med Grace, Mary-ellen och Brian. Vilket inte visa sig vara så lätt. Grace kom ner till mig när jag lekte med Bian och sa att Mary-ellen var fast någonstanns, så vi kröp upp alla tre i stora lekområdet. Men Mary-ellen var självklart inte där hon varit när Grace lämna henne. Med lite smått panik börja vi leta, hitta henne tillslut och jag sa "Nu åker vi rutshkana (stavas?) ner allihoppa." Vände mig om när jag satt mig ner med Brian, då var Mary-ellen borta. IGEN! Åkte ner och började leta igen, hitta henne i bollhavet.

Åkte hem till mig strax efteråt, Stina var påväg dit med Lauren.


När vi kom hem strök jag lite och barnen lekte. Sen körde Stina Lauren till ett kalas och kom sen tillbaka. Sen kom Ita över en sväng och prata och strax efter kom Ursula hem och vi börja med middagen. Efteråt åkte Stina in till Yvonne och lämna Mary-ellen. När hon kom hem till mig satt vi och prata jättelänge innan vi började göra oss ordning, för våran "efterlängtade" utgång. När vi var klara åkte vi ut till Wilton på förfest. Så vi aldrig kom ifrån, hehe. Så våran "efterlängtade" utgång blev aldrig av. Men vi hade allt trevligt ändå :P Stanna över natt där och åkte hem på lördag morgon.


Kom hem vid tio och då åt vi frukost, sen gjorde vi oss ordning för att åka och städa åt företaget Yvonne jobbar för. Massa lägenheter, som är helt nya och ska hyras ut. Första lägenheten tog ca. En och en halv timme :/ Dom andra gick GANSKA mycket snabbare. Vid halv två hämta vi även Mark som hjälpte till. Vid halv sex gav vi upp och åkte och käka kina mat istället :) Släppte av Mark på first Aid och sen hem till mig för att jobba.


När dom hade gått satt vi bara i köket och prata en bra stund innan vi ordka göra något. Gick sedan in i tv.rummet och kollade på en film. Kommer inte ihåg titeln, men det var bra! Sen gick vi och lade oss, halv tolv. Var helt döda :S

Brian vakna ett par gånger på natten, och vi fick nattligt besök halv fyra. HAHA :D
-Jag tyckte jag hörde Brian så jag satte mig upp i sängen och var påväg upp, när jag hörde att det var Declan som gick upp på toan, så jag lade mig i sängen igen och försöka somna om. Hörde att Declan kom ut från toan, men att han inte gick in i sitt rum. Vände mig om och där stod han, i mitt rum. Jävlar vad jag hoppa till, haha. Han log och gick ut. Visa sig att han hade gått i sömnen. Fan va jag och Stina garva!


Halv sju tyckte Brian var en bra tid att gå upp, så jag lade mig i extra sängen med honom och han sov lite till, typ tjugo minuter. Sen gick vi upp. Jag var jättetrött och låg typ och halvsov i soffan. Orka inte göra mycket alls. Stina kom upp halv tio och Grace kom strax efter. Vi åt frukost och sen kom Ursula ner. Och sen även Declan. Och vid elva var dom ute ur dörren.

Jag och Stina vila lite innan vi gjorde oss ordning för att åka iväg och städa de sista lägenheterna. Det gick ganska fort :P Lärde oss en läxa dagen innan, hehe. När vi var klara åkte vi hem till mig och åt lunch. Sen åkte vi till Douglas och kolla lite, tog en kaffe och slappa. Innan vi åkte hem till mig för att äta middag.


Efter middagen låg vi och kolla på Dh i min säng :) Fram till Stina åkte hem vid tio.

PUSSAR

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback