Nyklippt..

Jo, då var man nyklippt idag, gött att få bort det. Började ju bli gött långt :P Så nu är det kort och fint igen, och nyförgat. Med ett par enstaka slingor.
Nu ska jag sova :) I morgon blir det jobb och utgång, Ringa Bård Stina? ;) Lördag blir det jobb åt Yvonne. Och på kvällen ska vi passa mina barn. laga lite gott käk och så :) Ringa över Ita kanske :P


Puss så länge..

Ingen som fått mina mail eller? om våran fest? Verkar inte som det är många som vill komma :( Men men Ni ska har sagt att ni ska försöka komma, BOKA NU!! Det tar snabbt slut vet ni. På Sas.se kunde man nu flyga för 640 mellan Gbg-dublin på fredagen som vi har festen :) Billigt och bra.

Kommentarer
Postat av: Ramona

Jag och Anna kommer nog om vi har pengar xD Om vi får?

Postat av: Sanna

Tack för mailet och för inbjudan. Tyvärr kan jag/vi inte komma.
Vi gifter oss strax innan och ska på semester/bröllopsresa då=)
Men hoppas det blir en riktigt lyckad kväll!

2008-01-19 @ 02:00:45
Postat av: Ramona

det kanske blir ändring. kanske blir jag och anna och en till :$

2008-01-20 @ 13:53:53
URL: http://rmathison.blogg.se/
Postat av: Fredrik

skicka mig ett kort på dig i din nya frisyr!!

2008-01-21 @ 04:27:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback