onsdag

Idag har vi inte gjort så mycket. Jag passa Mary-ellen I morse medan Stina klippte sig. Sen hämta hon Lauren och vi hade lunch. Sen stanna dom och lekte en stund innan dom åkte hem. Och jag tog med mina barn till Douglas för att köpa glass :) När vi kom tillbaks från det strök jag lite tvätt och sen kom Ursula och strax efter Renne. Vi hade middag och sen har barnen lekt fram tills nu, läggdags.


Ska inte göra någonting I kväll, ska snart byta om till myskläder och sen ska jag nog läsa en stund. Orkar inte göra så mycket, är helt slut. Värmen I mitt rum verkar iallafall vara fixad nu. Det är jättevarmt och skönt :)


Syrran har bokad min resa hem nu iallafall, kommer hem den 15-17februari för att gå på syrrans dop, eller det är hennes dotters dop. Ska bli så roligt att komma hem och träffa dom igen. Eftersom det bara är en snabbvisit och jag kommer att vara uppe I strängnäs (flyger dock till Gbg) kommer jag inte hinna med att träffa alla andra. Men ni har ju fortfarande chansen att komma på våran fest, 2 Maj :D


PUSSAR


Kommentarer
Postat av: Petra

GRATTIS på namnsdagen!
Kraaaaaaaaaaaaaam!

2008-01-24 @ 09:18:02
Postat av: Mammoo

Hej hej nu skriver jag ett par rader.Har arbetet hela helgen
sitter och dokumenterar och sliter.Hoppas allt är bra med dig.Jag skall försöka och öva in låten som jag skall sjunga på lilla Vilmas dop.Det skall bli så roligt att få träffa dig på dopet då känns det inte så långt till du kommer hem till Sverige i höst.Jag och Lasse var i Karlstad i torsdag sov över till fredag för att titta på ishockeymatch mellan Färjestad-Frölunda (Färjestad vann ju så klart)Det var jätte roligt samt att det var solsken i Karlstad,vi åt gott på restaurang och myste hela tiden.Jag ringer dig i morgon måndag Många BamseKramar från din Mamma och Friggolitpappa Lasse Love You.

2008-01-27 @ 20:21:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback