Senaste tiden

Ett jävla tag sen jag sist skrev. Ovanligt för att vara mig. Men sånt händer, är ju som ni vet en ganska upptagen kvinna :)
Vad har hänt då? Jag har jobbat och träffat Stina, ovanligt hehe. Vi har tagit barnen till monkey och badet. Och i fredags när jag gick ner och skulle hämta bilen hos Ursula körde det upp en bil bredvid mig och stannade, de visa sig vara en gamal kompis, haha. Var så chokad, det var kul iallafall.
På fredag kvällen var vi ute, det var en bra kväll. Börja med Finskarna på Corks sämsta pub och sluta på Cubins, och vi var hemma när klockan var två.
På lördagen gjorde vi inte mycket. Grace väkte hos vid halv elva, men vi somna om. Jag var lite dålig, men Stina gjorde frukost till mig :) Sen var jag på topp, vi åkte in till stan. Träffade Harrirt och tog en kaffe. Sen gick vi och åt kina mat, innan vi åkte hem till mig och gjorde ordning oss. När vi var klara körde Declan oss till en förfest hos en svensk kille. Där var det trevligt, fem svenskar och en pollack, hehe. Jag och Stina tog bussen till stan vid elva, eller vi tog en taxi, orkade inte vänta på bussen.

Inne i stan var vi på varenda pub ungefär :P Slutade iallafall på The Lounge bar, en ganska tråkig nattklubb. Träffade Harriet med kille och Mr. Murphy with the lads. När dom stängde gick vi till donken, som vi inte gjort på superlänge. Sen åkte vi hem till mig och sov, var hemma vid tre.

På söndagen gjorde vi ingenting. Åkte in till stan och tog en kaffe och diskuterade våra liv. VAD SKA VI GÖRA? Stannar vi på Irland ett år till? Ska vi ta ett annat jobb isåfall, eller stannar vi hos familjerna? Om vi flyttar hem i Augusti, vad ska vi göra? Ta ett säsongs jobb och dra vidare igen? Eller ska vi börja plugga? Ta ett fast jobb? Att det ska vara så svårt!! Vi är helt kluvna :S Vad kommer vi hem till i Sverige? Vad finns på Irland om vi stannar?

Puss


Kommentarer
Postat av: Lella!

Du kommer ju hem till familj och vänner här i Sverige. Du behöver ju inte ta ett fast jobb med engång. Du kan ju jobba lite, o sen kanske ut o resa? kram lella

Postat av: Petra

Har bara ett råd: Följ ditt hjärta..
Vänner och familj finns alltid kvar och stöttar dig i vad du än gör.

Såklart är det lättare om du bor i Sverige men man kan ju träffas ändå!

Puss på dig!
/storasyrran

2008-01-29 @ 11:03:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback