Galet galet men härligt härligt :p

Oj oj, det är helt galet här borta! Förra fredagen var jag, Malin och Ita ute på stan :) Det var riktigt roligt, slutade hemma hos Malin med vin och knäckebröd, haha. Sen rumla jag och Ita hem vid halv fem :p

På lördagen var jag uppe vid tolv, lite halvsleten. Men gick upp och tog tag I mitt liv. Gick över till Malin och vi gick in till stan. Där spenderade vi mest dagen på coffe nosh :) Sen gick vi hem, kollade vad som fanns till middag och åkte ner till tesco för att kompletera. Gjorde grillspett och färskpotatis, yum! Tog några öl och softa skulle stanna inne och bara slappa var planen.


23.58

Malin: Det är synd att pubarna stänger vid två, hade de stäng vid fyra kunde man ju gå ut nu.

Jag: Jo, men klockan är tolv, Vi gör oss ordning, ringer taxi och är I stan till ett. Tar ett glas och går hem :)


Sagt och gjort, var inne redan tjugo I ett dock :) gick till the Bailey. Men insåg att vi var liiiite för nyktra för där, så vi gick till the classic istället och dansa :) Det var roligt. Sen åt vi glass på mc innan vi gick hemåt för att få en taxi. Fick tag I en och tog med två grabbar som skulle åt samma håll. Kom hem och insåg att mitt kök var utan elektricitet, vilket inte är så bra iochmed att kyl och frys varor tinar ganska fort. Men som tur är väl att man känner ett par elektriker på denna lilla ön, som hjälpte mig och Malin att fixa problemet. ( Våran diskmaskin är sönder, så vi måste diska för hand. Det var en kille och kolla på den och han har beställt en del, som kommer inom fem dagar)

Kom tillslut I säng och sov halva söndagen :p Gick upp och åt frukost I flera timmar innan vi gjorde oss ordning och tog oss ner till min familj I mobilet. De var på stranden när vi kom ner så vi satt och sola medan vi vänta. Hade kanon väder! :) Åt middag där nere och sen hjälpte vi till att packa ordning, sen åkte vi hem till mig. Malin gick hem nästan på en gång. Och jag tog en promenad med Ita, sen satt jag ute med Ursula och Declan och drack öl och tjöta!


Har inte gjort så mycket mer, mest tagit det lungt. Vi var och bada med barnen I tisdags eftermiddag. Och igår var vi I stan på förmiddagen. På kvällen var jag på bio,såg baby mama. Inte den bästa, men den var Ok. Skulle se batman, men den var slutsåld :(


Idag är jag lite nere, saknar Stina :( Vill ha en helgalen kväll! Sådär HELGALEN Stina :p päronvodka + fritt hus, nästa helg. Behöver kanske inte saga så mycket mer. Miss you darling, är ju inte hel utan dig riktigt!


PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback