Stranden :)

I torsdags kväll åkte Stina till Dublin och jag träffade Lenny en sväng. Skulle jobbat för Ursulas syster, men de behövde mig inte :P

På fredagen var det lite trist, ensam med barnen. Utan Stina och Malin :/ (Malins familj kom förra onsdagen) Men dagen gick ganska så fort iallafall :) På kvällen hjälptes jag, Ursula och Declan åts att fixa inför Ursulas fyrtio års kalas på lördagen. Men vi tio lämnade jag dem och drog till stan för att möta Kristina, även Martin var där och sen mötte vi Bård och några andra. Det var en helgalen kväll. Jätteknasigt att varken Stina eller Malin var där, men jag hade roligt.


På lördagen skulle det blåsas upp ballonger och lite sånt, det fick ju sjävlklart jag fixa :P Vid tre åkte jag och barnen till Mp och sen vidare till Douglas Court. Kom sedan ner till vårat mobile vid fem, slängde på ungarna badkläder och vi gick ner till stranden :) Det var jättevarmt och skönt I eftermiddags solen. Var nere I nästan en timme, när vi kom tillbaks bada barnen och jag duscha medan vi vänta Malin och hennes barn. När de väl kom vid sju åt vi middag. Sen lekte barnen ett bra tag innan de somna. Då öppna jag och Malin en flarra rött och kollade på en film.

Sen gick vi och lade oss. Och barnen sov hela natten, Brian vakna vid åtta och Grace och Ella var vakna då, men de låg I sin säng och snattra :) Gick inte upp fören halv nio. Vi satt på veranden och åt frukost, jättemysigt. Vid tio åkte Malin med sina två och jag tog min tid att göra ordning I mobilet efter oss och klä oss. Gjorde sedan lite picknick och vi åkte till lekparken och åt lunch :) Sen lekte barnen en sväng I lekparken innan vi åkte hem. Var hemma vid halv tre. Vi åt lite födelsedagstårta :) Sen gick vi ut och åt middag :) Jag och Ursula dela en flarra vin. Och när vi kom hem hade vi lite öl, sen gick jag på bio med Philippe.


I måndags var jag uppe vid halv fem och körde familjen Fenlon till flygplatsen. Kom hem och lade mig och sov. Brian vakna inte fören halv nio så det var skönt! Vid lunch packa vi väskan och drog till stranden och var inte hemma fören vid sju. Det var jätte trevligt, Party på stranden som vanligt med alla kusinerna :P I tisdags gjorde vi samma sak, var på stranden hela dagen och bara softa :)


I morse tänkte vi sedan inte åka till stranden för det var lite mulet, men sen hörde vi på radion att det skulle klarna upp. Så vi åkte iallafall, påvägen ner till stranden kom det ett par droppar :/ Men de kom bara ett få innan solen titta ut igen. Men det var allt lite kallt på stranden så det var inget bad idag för min del, vi åkte hem redan halv fem. Har ätit middag sen dess och duschat. Sen tog jag en promenad med Ita, nu vet jag inte vad jag ska hitta på, hade försökt ragga upp någon som vill åka till stan med mig, men det är svårt (Malins familj har åkt hem, men hennes Irländska är I Dingle så hon tog bussen dit idag. Och Stina är fortfarande I Sverige) så jag kanske bara stannar hemma, eller så går jag över till Ita och ser en film. Vet inte riktigt vad jag känner för Eller jo det vet jag, JAG vill gå till puben med Stina och Malin :P Dansa hela natten och ha kul!

  

Har bokat min biljett nu iallafall, kommer till Sverige den 13-22 augusti! Gök boka in mig :) Och Marre oxå, vi ska ha fest eller hur var det? :P Och Tomas om du läser, boka för fan inte upp dig! Vi MÅSTE ses, miss you! Och my man :P


Nej nu svammlar jag, STINA kom hem och ta hand om dig!

PUSSAR


Kommentarer
Postat av: Maria

http://mariapettersson.blogg.se/2008/july/goodiebagtavling.html#comment



Missa inte denna grymma goodiebagtävling, har lagt i mer toppen produkter så nu är värdet 3000:-, plus lagt tll 4 tröst priser... o än så länge är det bara 3 deltagre, och den kommer nog bara pågå ett par dagar till.. så passa på! :)



ha det toppen!

2008-07-24 @ 12:06:32
URL: http://mariapettersson.blogg.se/
Postat av: Maria

http://mariapettersson.blogg.se/2008/july/goodiebagtavling.html#comment



Missa inte denna grymma goodiebagtävling, har lagt i mer toppen produkter så nu är värdet 3000:-, plus lagt tll 4 tröst priser... o än så länge är det bara 3 deltagre, och den kommer nog bara pågå ett par dagar till.. så passa på! :)



ha det toppen!

2008-07-24 @ 12:06:58
URL: http://mariapettersson.blogg.se/
Postat av: Emelie

humm.. ja, jag kan boka upp dig med.. :S

2008-07-24 @ 16:59:47
URL: http://tenshii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback