Hej hej hemskt mycket hej!

Får väl börja med att svara på alla kommentarer;
Stina: Saknar dig med! Idag flyger jag :) :) :) Vädret är ganska fint idag, himlen är blå och det är 13grader och klockan är inte mer än 8,20. Blir nog en bra dag! Ses på onsdag om inte annat :P Hälsa barnen! PUSS

Mikaela: Vi åker nog från Strängnäs på söndag. Hur länge stannar ni? Jag ska försöka komma över, annars får ni komma över till mig :) Flaskan är nerpackad. Jag mejlade henne för länge sen och sa att jag skulle ta med den!

Emo: Jo vi får försöka ses. Var ju ett BRA tag sen sist!

Ramona: Jo väskan är med. Kommer idag :D:D SEs ikväll! Puss

Lena: Det ska bli superroligt att få komma hem :) Njut av din sill! Det ska jag göra. Ta hand om dig! KRAMAR

Em: Jag landar ikväll halv tio, då sätter jag på min lur, vi får ringas då eller imorgon! :) Love you! PUSS

Malin: Hoppas du har det kalas bra i Spanien! Vi ses om en vecka :) Hör av dig om det är något du vill jag ska ta med hemifrån, jäst/pärlsocker/godis/chokladpudding ? :P Kramar på dig

Idag kommer jag hem :) Flyger från Cork 14,45 (S.t:15,45) Byter sedan flyg i Dublin. Flyger därifrån 17.55 (S.t;18,55) Landar sedan i Sverige 21,30 ikväll :) Så jag har en lååång dag resande framför mig. Måste boka taxi bara så jag kommer upp till flygplatsen. Roy kanske skulle köra mig, men annars ringer jag väl våran Taxi vän :P

I lördags var det ju PARTY ute hos Stina :) Det var jättetrevligt. Ursula och Declan kom för att hämta barnen vid halv sju och lämnade inte fören nio. Så jag tror de hade det trevligt! :P
I sändags var vi JÄTTESLAPPA, gick upp vid halv två nästan och skulle äta frukost, men middagen serverades vid två så det var inte så stor idé att äta frukost. Iallafall efter vi ätit och städat ordning (JA, det kallas arbetsskada!) åkte vi till stan, gick till Dunnes och jag shoppa ett linne :) Sen åkte vi hem till mig och satt hos mig en stund innan vi åkte till Tesco. Stina åkte hem efter det och jag gick en promenad med Ita :)

I måndags var jag ute hos Stina, eftersom hon åkte redan i tisdags upp till Dublin. Hon har med sig sina två stora barn :) Nu vill jag oxå åka hem!! Några timmar kvar :)

Nej nu får jag ta tag i lite saker här, har massa grejer att göra innan jag åker. Ska fixa skol-luncher och byta sängkläder, tvätta, vika, stryka, fixa middag och sopa golvena. Och gå till affären, herregud! Ses ikväll :)
PUSS


Kommentarer
Postat av: Emelie

Du är utmanad - gå in på min blogg :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback