Det blev städning och rensning...

.. för hela slanten. Har städat och fixat i mitt rum nu, lagt undan lite saker och fixat plats åt andra saker. Det är helt otroligt vad mycket man samlar på sig. Har ju bott på Irland i nästan ett och ett halvt år nu och jag har samlat på mig massor, undra hur mycket jag samlar på mig under nästa ett och ett halvt år här :)

Ska snart ta och sova, ligger i sängen med laptopen i knät, riktigt nice att ha en laptop faktiskt. I morgon är det då FREDAG :) Party-fredag men som inte kommer avslutas med en utgång denna veckan, eftersom jag ska upp tidigt på lördag och jobba. Men känner jag mig och Stina rätt kommer det sluta med att vi går till Cubins och dansar och inte är hemma fören halv tre, i säng lagom till halv fyra :P

I´ll let you know how it goes, ok?! ;) Sleep tight, XX

Kommentarer
Postat av: Mammo

Skall snart åka och arbeta hela helgen känns ganska tungt,men jag överlever nog.Du och Stina skall parta parta för hela slanten i helgen?(det gör ni rätt i) Hoppas du får en bra helg vi hörs.Kram mamma love you.

2008-03-07 @ 10:01:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback