Mens shirt :P

Jaop, det var vad jag och Stina hade på oss när vi gick ut i fredags. Vi var jävligt heta :) Vi hade endast en skjorta och strumpbyxor. Det var super roligt ute, vi var på Long Island, sen gick vi till Cubins och skaka rumpa :) Det var jätte trevligt, jävligt kallt när vi gick hem dock, eller vi tog ju taxi men det var svinkallt ute.

Men innan vi var ute jobbade vi. Vi målade ju som sagt. Fick ge barnen ett bad efteråt, haha. Det var färg överallt, men barnen hade roligt "and that´s the main thing!"

image304
Våra små änglar <3
image308
Mitt lilla charmtroll :)
image306
Messy, messy :P
image310
Pose girl ! ;)

I lördags vakna vi vid halv elva tack vare Stinas telefon. Gick iallafall upp och duscha och gjorde oss ordning, sen åkte vi in till stan. Gick och drack kaffe med Ita. Sen köpte vi mors dag present till Ursula och födelsedags present till Declans syster. (Hade fått pengar från Declan) Sen åkte vi hem eftersom jag skulle jobba. Tog ju Brian när Urs, Dec och Grace skulle på dopet. Han var jättegrinig när vi kom hem så vi satte honom i vagnen och gick till affären, var ute nästa en timme. När vi kom hem gjorde vi lite middag och sen bada jag Brian. Stackarn hade ju jätteont av alla vattkoppor, han hade hela tungan full :/


Sen myste vi framför TV:n och vid tjugo i åtta sov han. Sen kom Ursula och Declan hem med Grace. De bytte om och sen körde jag dem till Douglas där de skulle möta Ursulas familj. Jag åkte upp till hennes syster, Deidre för att passa hennes barn, Stina var hemma och passa mina. Drew var vaken när jag kom men somna ganska fort. Jag satt och kolla på film och hade ganska tråkigt :/ Stina hade oxå tråkigt hemma hos mig. Jag var inte hemma fören nästan halv fyra och Brian vaknade tio över sex och ville gå upp, så efter lite drygt två timmars sömn var det bara att gå upp. Grace kom upp en halv timme senare, vi kolla på Tv:n och jag plocka ordning. Stina vaknade någon gång vid halv tio tror jag. Vid elva gjorde vi frukost till Ursula och Declan. Gick upp med brickan och presenterna till Ursula. De åt frukost och sen slutade jag :P Jag och Stina slappa lite innan vi gjorde oss ordning och åkte till Garettstown och hade picknick på stranden, yummie! Det var jättegott, lite småkyligt dock.


Vi kom hem lagom till middagen och efter middagen kolla vi på film i mitt rum, eller jag somna. Behövde lite sömn, eftersom vi gick till puben på kvällen. Var på puben och sen gick vi till Cubins och dansa :) Det var jätteroligt, en vanlig söndag! Var hemma vid halv två och somnade på en gång typ.


Och i morse ringde mamma tio över åtta och väckte mig, (jag fick sovmorgon, så jag sov fortfarande) Ursula kom in vid nio. Gick upp och började jobbade. Har mest bara plockat ordning i huset sen bakade vi en äppelpaj :) Den blev nog god, synd bara att de inte finns vaniljvisp i detta land, är ju gott att ha till. Får väl nöja mig med marsan sås.


PUSS


Kommentarer
Postat av: Mammo

Hej Hej Lilla Gumman..
Hoppas allt är bra med dig och dina små barn..själv så är det ganska så stressigt...varit och klippt Linda Mathias samt färgat Lindas hår (det blev jätte bra)Här har vi fått vårväder fåglarna kvittrar samt solen skiner.Jag ringer dig i veckan(Jag låter nästan som han i så ska det låta som alltid sa till sin mamma att han skulle ringa henne i veckan.Hi hi hi Bamsekramar från din favoritMAMMA och FriggolitPAPPA LOVE YOU ha det bra....

2008-03-05 @ 18:33:21
Postat av: Stina

varför vaknade vi av min telefon? var det då phillip ringde? *a-hål*

2008-03-20 @ 09:58:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback