Patricks weekend

Glömde ju berätta om våran paddys helg. Den var kanoners, vi var ute på lördagen och det var helt ok. Sen var vi ute på söndagen och det var kanoners :D:D
Vi hade en supertrevlig helg. På måndagen var vi och såg på paraden med Ursula och Declan "mamma och Pappa" :P Haha, det var svinkallt och vi höll på att dö av köldskador :/ Så efter paraden gick vi hem och sen låg vi i min säng i närmare två timmar för att bli varma :) På kvällen var det ganska slött, gjorde inte så mycket.

Nu måste jag dra, Yvonne är här! men jag ska uppdatera mer om våran paddys helg en annan dag!
PUSS

Kommentarer
Postat av: fredrik

har pyret börjat skriva igen va trevligt :)

2008-03-28 @ 00:56:10
Postat av: Mammoo

Hej Hej!
Sänder en liten VÅR HÄLSNING från Sverige det har varit en Underbar dag idag strålande solskrn samt 10-11 grader.Men det blir väl inte långvarigt eftersom de har lovat snö till helgen.Hoppas allt är bra med er där nere.Du jobbar och sliter snart så fyller du år och då blir det Party förstår jag hoppas att det kommer många till Sverige till dig och Stina.Ha det bra Love you Kramar mamma och Lasse.

2008-04-01 @ 17:55:39
Postat av: Emelie

Hello bejb!

Hur har du det? Hoppas du har det toppen bra!
Jag har det bra i nya lyan och trivs.. :) Har fått det fint faktiskt.. :)

Love you


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback