Seaumus-onsdagar :)

I tisdags jobba jag halvdag, Stina och Mary-ellen var över på lunch och på eftermiddagen när jag var ledig gjorde inget speciellt, slappa :) På kvällen åkte jag ut till Stina för att kolla på Dh, som  inte var på :/ Istället kolla vi på Blade som gick på Tv:n, mycket bra film! Körde hem efter den och i onsdags var det jobb igen. Var ute och gick med Brian fanns inte så myckte att i huset så. På eftermiddagen tog jag och Ursula barnen till Pennyes ute i Wilton och kollade runt lite. När vi kom hem bakade vi en äpplekaka, som blev jättegod!


På kvällen kom Stina över och vi var i stan och lyssnade på Seaumus, som vanligt hehe. Det är inte bio måndagar längre det är Seaumus onsdagar :) Var hemma vid tolv och stupade i säng nästan, var verkligen jättetrött och påverkad även fast jag knappt drack något.


I morse var jag inte allt för trött, har gjort massor idag. Har knappt suttit ner i tio minuter. Stina var och klippte sig innan lunch så jag hade Mary-ellen. Och när Stina kom tillbaks åt hon och jag lunch, eftersom jag redan gett barnen lunch.

På eftermiddagen gjorde vi inte så mycket, Stina var och hämta Lauren och jag städa badrummet. Stina åkte vid halv fem och jag och barnen städa garaget. Så nu är det fint, kommer väl hålla sig så till måndag ungefär.


Ikväll ska jag inte göra så mycket, kanske ska ta och städa lite i mitt rum, eller bara kolla på Tv:n, gick en bra film senare. Men jag vet inte. I morgon är det FREDAG :D Gött, sista dagen. Eller jag ska iof ta barnen på lördag morgon/fm eftersom Declan ska ut i morgon och kan inte ta barnen om han är bakfull, haha. Så i morgon kväll blir det kanske bio, eller ska rumpan inne på Cubins :P Lördag kväll ska vi iallafall gå och kolla på Laurens balett uppvisning och sen ska vi ut :) Ska bli kul som fan. Vet inte vad jag ska på mig dock, men det löser väl sig.


På söndag ska vi passa Mary-ellen sen ska jag sova hos Stina, blir nog kanonbra. Vet inte vad vi ska hitta på med henne. Vad gör Ni i helgen? PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback