Tillägnat Petra..

(..Som verkar vara den enda som har missat mig) :P
Jag är här nu :)

Har haft fullt upp. Förra veckan jobbade jag ju som vanligt, Stina kom på tisdag kväll och jag körde henne till flyget tidigt på onsdag morgon.  På kvällen var jag och Malin och lyssna på Seumus.Torsdag och Fredag hade jag utegångsförbud med barnen, eftersom de var sjuka. Gjorde inte mig så mycket eftersom jag var förkyld oxå :( Men jag repade mig väldigt fort, en sån där tre-dagars-förkylning.
På fredag kväll var jag hos en kompis och vi kollade på lite film, kom hem på lördag morgon och packade de sista och fixade ordning inför våran resa till Kerry.

När Ursula kom hem från jobbet åkte vi till Kerry. Tog nästan tre timmar ner dit, jag sov emellanåt :) Väl framme packa vi upp och sen gick vi och bada. Vi hade hyrt ett hus eller en stuga, tre rum och kök. Det var typ som en camping, fast med bara hus att hyra. Det fanns ett badhus med gym i och en pub.
Jag och Grace delade rum och tisdag och onsdag natt flyttade Brian in. Vi gjorde inte så mycket, mest badade och tog det lungt och var på puben :) Familjen stannar till på lördag men jag tog bussen hem idag. Var hemma vid halv tre och har tvättat lite och packat om, eftersom jag ska åka till Stina ikväll. Sitter faktiskt och väntar på hennes "mamma" nu. I morgon jobbar Stina och på kvällen ska vi hem till mig och laga middag, sen ska vi på dejt :) Ska se en musikal "blood brothers" Ska tydligen vara jättebra, så vi får väl se :) Jag ser framemot det iallafall.

Jag lever Petra och har inte flytt landet, har bara inte haft tid att blogga, förlåt! Ska försöka bättre mig. Hoppas allt är bra med er där hemma?! Love you, KRAMAR


Kommentarer
Postat av: petra

Hej sis!
Fick ditt sms oxå, har inte hunnit svara bara *sorry*
Har också hört att blood brothers ska vara jättebra, du fåtr berätta sen =)

Har du bestämt dig om midsommar förresten?

Stor kram på dig!

Ps. Var det varmt i vattnet?

2008-03-27 @ 20:00:53
Postat av: Mikaela

Hej hej!!
Hör aldrig någonting från dig längre?!
Du e aldrig ute på msn längre:(
Hur mår du? Vet du n'är du kommer hem till sverige igen?

Love you puss puss

2008-04-03 @ 15:49:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback