Blaj..

Föregående inlägg skulle egentligen blivit publicerat igår kväll, men datorn krångla och jag orkade inte fixa med det så jag publicerade det nu istället.
Det blev inga kanelbullar idag, men en äpplekaka istället. Hann inte med bullarna, kanske tar det imorgon. Har några timmar ledigt under förmiddagen :) Kanske sover då istället, eller går till stan. Ikväll jobbar jag iallafall, Ursula och Declan ska på bio, de har inte åkt än men dem ska åka snart. Ita kanske kommer över för en stund. Annars ska jag ta det lungt.

Vad gör ni hemma i Sverige? Känner ni av Julen ännu? Vi har fått det ruskigt kallt nu iallafall. Jättemysigt! Och juldekorationerna kommer sakta upp i skyltfönstrena :) Me Like! Bara en månad kvar nu sen får man börja spela julmusik :) Varje dag, hela dagen! Vi ska ha julfest i Mallow också, Det sa Billy :P Haha
Malin har ju bestämt sig för att stanna till nästa år när vi andra åker hem :) :) :) :) :) Det är vi alla jätteglada för!

Nej nu ska jag sortera lite bland mina bilder tror jag, PUSS

Kommentarer
Postat av: Toni

Vad vi gör hemma i Sverige? Jadu, det är mkt som händer just nu :) Gå in på http://www.deetoy.se så får du se :) Kram

2008-11-24 @ 23:26:10
URL: http://deetoy.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback