Hemma igen

Igen, väldigt ledsen att jag aldrig uppdaterar! Men ni borde ju känna mig vid det här laget: Väldigt upptagen av mig ;)


Kom iallafall tillbaks till Irland och Cork säkert efter min vistelse i Sverige. Det var verkligen jättehärligt att träffa er alla igen. Synd att jag inte hann träffa alla dock! Thomas, känn dig träffad! :p

Stina kom iallafall och plockade upp mig på buss stationen och vi åkte hem där Malin och Ita väntade och de alla hade lagat middag till mig, TACK :)


På bussen var jag helt slut och såg verkligen fram emot en kväll inne med brudarna, visade sig att de hade samma planer. Men efter tre flaskor vin och fyra guiness så ändrades tydligen allas uppfattning, snabbt som ljuset gjorde vi oss ordning för att gå till en lokalpub. De stängde en halvtimme efter att vi kommit så vi drog oss in till stan, var inne runt kvart över ett, haha. Var superroligt, hann ju få i oss en del. Sen bar det hem till mig där de snapsades vodka klockan fyra på morgonen. Knas! På lördagen var vi iallafall uppe med tuppen vid åtta, snark. Åt frukost och sen somnade vi om, hehe. Vaknade när Urs, Dec och barnen kom hem från frankrike. Gjorde oss ordning och sen drog vi till stan. Bestämde oss sedan för att åka ut till Mallow (Där Malins familj har ett övergivet hus :p) Kom dit och lagade lite mat och öppnade vinet. Drack knappt två flaskor och var redo för sängen innan tio. Men vi drog ut på det och kom inte i säng fören tolv. Somnade alla tre i samma säng och sov hela natten fram till halv ett på söndag förmiddag. Var ganska lata hela dagen och gjorde inte så mycket. Åkte sedan och handlade lite middagsmat som vi sedan lagade. Sen blev det stressigt eftersom Stina skulle hämta Mark i stan. Plockade upp honom sen körde Stina hem oss. Satt och prata med Ursula och Declan ett bra tag innan jag gick och lade mig.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback