27Juli :D

Nu far det vara nog, Nu ar jag trott pa det har. Orkar inte mer, vill hem till Sverige och gora nagot annat. Ar trott pa aupair livet. Stada upp efter nagon annan hela tiden och aldrig kunnna komma och ga som man behagar. Nu far varen/sommaren ga fort! Blir nog hemresa den 27juli. Da javlar har jag mycket att ta igen hemma i Sverige. Sa nu kommer ni INTE undan :p

Mamma, Lasse och Ramona var ju har. Vi hade en jattebra vecka, vi var pa stranden och i mobile. Var pa puben :) Sen tog vi en heldag nere i Tipperary dar familjen hade hyrt ett hus for veckan. Vi var i badhuset med dem och lekte. Sen at vi middag dar och nar kvallen kom och det var dax att aka "hem" fick vi slita Grace och mamma fran varandra :p
Kom hem och var helt slut efter en tva timmars korning sa jag gjorde det enda ratta och tog ett glas rott, hehe. Spelade lite spel innan vi gick och lade oss.

Pa onsdagen var vi ute hos Stina och halsade pa, fick elva fika :) De andra dagarna shoppade vi lite och tog det lugnt. Var aven ute pa Blarney Stone och kollade, hade jattefint vader. Synd att vi glomde fika!

I helgen var jag ute hos Stina iallafall, Pa fredagen tog vi Mark och Lauren pa bio, sag Monsters VS Aliens, Den var riktigt rolig, fan vad vi skratta :D
Pa lordagen tog vi tjejerna in till stan for att shoppa till Lauren och ta henne pa lunch. Vi motte Malin och Carina i stan och efter en stunds shopping tankte vi ga for lunch. DA ringde Yvonne, var massa strul med deras gamla hus vi flangde som nagra darar i ett par timmar innan vi lost allt och kunde ata lite lunch :)
Pa kvallen blev det vin hemma hos Stina med Yvonne och en massa tjot.

Pa Sondagen blev det stranden med picknick for mig och Stina :D Arets forsta dopp blev av, ganska kallt men solen los sa vi varmdes ganska fort. Sen akte vi hem til Stina och sloade i solen innan jag drog mig hemat.

Nu har veckan precis borjat, men jag ar som sagt helt slut pa detta. Det har ju varit lov i tva veckor sa inget ar som det brukar. Nar rutinerna kommer igang igen sa blir det bra. De ska bara komma igang forst. Pa lordag ar det Laurens Communion, Alla tjejer klar ut sig till brud och far ta nattvarden ungefar. Det ar en jatte stor grej har sa det ska bli roligt :) Det kommer ca.80pers till Stina och dem sa vi HOPPAS HOPPAS pa fint vader, annars ar vi ganska Screwd! Men det ska bli roligt, jag ska ta med Grace till kyrkan och sen ska vi hamta Brian innan vi aker ut pa kalaset. Blir roligt. Det ar mycket som ska ordnas bara hemma hos Stina, de har malat och grejer. Jag ska baka kola kakor och snoddas. Och pa torsdag kvall ska jag kora ut bord till dem.

Nej nu ska jag se om barnen sover, Jag jobbar lite. Och Grace ville inte sova. Men jag sa till henne att hon maste. Hon ar tyst iallafall :p

PUSS O KRAM
Uppdatera mig har borta lite, vill ju inte komma hem och inte veta na`t
:p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback