Min Födelsedag :)

Igår var det min födelsedag. Blev uppvaktad av familjen på morgonen. Fick ett par vita jeans, en parfym, ett armband och en nyckelring :) Lite senare kom Malin och Aisling förbi och då fick jag OREO kakor, namnam! Precis innan lunch kom Ita förbi med en liten tårta :)
Efter middagen fick jag en tårta till, från familjen. Som Ursula bakat. Petra skickade en VooDoll som var rätt i prick! :)

Stella Posh älskar att ha roligt! Hon vill dricka drinkar och dansa hela natten men är trött på inskränkta typer som tror att man inte är intelligent och framgångsrik bara för att man är snygg. Stella Posh finns alltid i de rätta sammanhangen och är grym på att shoppa. Hon har näsa för stil och detaljer och köper alltid det som är helt rätt. Killar dras till hennes charm och attityd. Hon skäms inte för att dejta en handfull heta hunkar på en gång. Stella Posh ger dig kraft att vara glamourös hela natten utan att ens bli bakis.
Och lite svenskt godis. Mamma och Lasse förde över pengar så jag ska köpa mig något snyggt nu. TACKAR SÅ MYCKET ALLIHOPA :)

På kvällen delade jag och Ursula några flaskor vin. Det kändes i morses kan jag lova. Men det var trevligt :) På lördag ska vi gå ut och fira mig och Stina eftersom hennes syster kommer på torsdag och vi har inte hunnit fira henne.
I lördags var det Laurens communion. Helt otroligt så mycket folk. Men det var roligt :) Var där med barnen och när Ursula slutat jobbet kom även de ut till kalaset.

Veckorna rullar på nu och snart är det första Maj. På måndag är det bankholiday så då är vi lediga :) Eller jag jobbar söndag kväll så jag jobbar morgon på måndag.

Har jag sagt att jag fått en egen bil!? Har haft den i snart tre veckor. Jätteskönt att kunna åka vart jag vill, när jag vill. Får dock betala bensin själv. Om jag inte kör med barnen förstås.

Ursula och Declan har fått en ny aupair. Hon är från Tyskland och ska komma när jag åker hem. Nu är det verkligen på riktigt. Jag kommer hem! :D Ska bli skönt, är ju som sagt ganska trött på detta nu. Känner att jag behöver lite spänning i mitt liv. Som i söndags :p Jag och Gary var på stranden och fick för oss att klättra lite på bergen. Och ut på en udde, Gick bra dit, men påvägen tillbaka hade tidvattnet kommit in och jag halkade på berget och ramlade i vattnet :( Skrapade upp mitt finger men jag överlevde :) Var kul att göra något annorlunda.
Som min och Stinas lunch förra veckan, Stina fick för sig att göra spenat soppa och varken hon eller jag tycker om spenat. Men den var väldigt god :D

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback