Måndag :)

Igår kväll satte jag på ett dh avsnitt, sen gick jag och lade mig och läste en stund innan jag nana.
Idag har jag jobbat. Jag och Brian var hos Malin och lekte med Ais och Ella i morse, var inte där så länge dock. Brian var inte riktigt på humör. Kom hem och åt lunch med Ursula, sen var vi ute och lekte en stund innan Ursula åkte och hämta Grace. Åkte nästan lika snabbt igen, skulle på check up med Brian. Jag och Grace bakade negerbollar innan Judy kom och hämtade henne. Hon har börjat dansa balett (typ mest lek inte så mycket allvar) på måndagar.

Jag gick över till Ita en stund och sen åkte vi till Mp för att lämna in min klocka på NEXT, armbandslänken har gått sönder, eller en sprint har lossnat. Kom sedan hem och åt lite negerbollar :) Sen kom Ursula och Brian, vi gick ut och lekte lite på trädgården. När Grace kom hem gick vi upp och storstädade hennes rum. Hon hade MASSA skit under sin säng, papper och bös. Nu är det iallafall skinande rent :) Vi åt middag och nu sitter jag här. Ska nog kanske iväg på bio med Stina senare. Får se hur länge jag behövs. Declan är i england sen igår kväll, han kommer hem sent i kväll. Sen på onsdag fm åker han till Grekland och kommer hem Sent på fredag kväll/natt eller lördag morgon. Så det blir ganska mycket jobb i veckan!

I helgen vet jag inte vad vi ska hitta på iallafall. Kanske inte gör så mycket på fredag eftersom jag kanske behöver jobba lördag morgon om inte Declan kommer hem. Sen får vi väl se om vi åker till Mallow eller går ut på lördag. Eller förresten jag skulle ju på date på fredag, haha med Itas byggarbetare :p Riktig söting!

Nej nu ska jag ta hand om mina barn, de är uppe och leker och jag är i mitt rum. Ursula kollar på Tv där nere. PUSS

Kommentarer
Postat av: Petra

Du får rapportera om daten sen, gärna bilder också ;-)



Kram!!!

2009-02-18 @ 13:52:05
Postat av: Mamma

Hej hej det är full fart på dig och ditt liv (som vanligt)har fullt upp med kollovecka nu arbetar ganska mkt.Vi har fått lite snö här hemma samt att det är 4-7 minus grader på dagen.Hade det jätte gott i Östnmark kallt 26-27 minus grader på natten samt 15-28 minus på dagen.Mycket snö promenader eldar ute i skogen har sett vargspår från 3-5 vargar som rörde sig i skogen när vi var ute och promenerade (läskigt)men spännande.Sköt om dig Kramar mamma love you.Ringer dig på torsdag eller fredsg.

2009-02-19 @ 09:13:14
Postat av: Petra

Får man höra om daten snart eller ;-)?

2009-03-01 @ 16:06:02
Postat av: Petra

Får man höra om daten snart eller ;-)?

2009-03-01 @ 16:07:54
Postat av: Anonym

uppdatering pågår... eller ;-)

2009-03-03 @ 22:03:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback