I söndags..

Kollade vi som sagt på film och njöt av att vara ensamma hemma. Men som tåget rusar förbi kom familjen hem med buller och bång :p Vi tog på oss och drog till Mp, gick på donken :) Sedan körde jag hem Stina och vi pysslade lite hemma hos henne. Innan jag åkte hem körde jag förbi Paul för att hämta mina och Stinas ljuskoppar ;) Väldigt fina sådana.

I måndags var kusinerna här, Ciára och Emmet. Passade dem fram till halv tre. Laurie var även här, en tredje kusin. Men han är 14 så han tar hand om sig själv. Ursula kom hem vid tolv så jag var inte ensam med dem hela dagen. På eftermiddagen åkte Ursula iväg med barnen och jag tog det lungt. På kvällen somnade jag gott efter att ha sett premiären av Allsång På Skansen :) Sommar känsla till tusen!! Vi ska till Liseberg 20 Augusti och se på LEDIN och 18 September för att se HELLSTRÖM. Sommaren är räddad! :p

I  tisdags var det lek-avslutning för våra barn. Eftersom min famillj åker till Frankrike på söndag och Carina har flyttat hem när dem kommer tillbaka och Stinas familj kommer vara i Malaga.
Alla barnen var här Tio stycken, Plus Laurie. Fullt hus med andra ord.(Det regnade hela tiden så vi var inne) Barnen lekte och vi vuxna drack kaffe :p Sen lagade vi lunch och alla åt. Hel galet vad högljuda barn är men otroligt duktiga när det finns många av dem :) Sen hade vi lite disco i lekrummet med ABBA.

<3 Love Always

På eftermiddagen när alla åkt hem somnade jag nästan. Brian höll mig vaken dock "Wakie Wakie Pyret" :p
På kvällen jobbade jag, Stina var över och vi kollade på svensk reklam :)

Igår var det onsdag och jag jobbade, hjälpte Ursula att packa inför Frankrike. På kvällen var det puben som vanligt :) Mycket trevligt. Tim har lärt sig Mama Mia :) Inte dåligt får jag säga. Han behöver lite träning, men det duger hehe. Försökte ju få Seamus att spela ABBA i ett år, men det gick inte. Tim tog det bara ett par månader att övertala :p

Idag har det regnat nästan hela dagen. Var nere hos Stina hela dagen och lekte. Eller barnen lekte, jag och Stina drack kaffe hehe. Ikväll pular jag i mitt rum. Kan inte fatta att mina tre år på Irland snart är över. Känns ganska vemodigt. Men ska bli skönt att flytta hem till Mamma :)

Nästa vecka ska jag passa Helens barn mån-tors. Bra med lite extra pengar :) Är ju ledig och har inte mycket att göra så kan lika gärna passa dem. På fredag ska vi ju till OXEGEN :D Ska bli så otroligt kul. Hur många bra band som helst som ska dit :)

Kommentarer
Postat av: Emelie

Snaaaaart! <3

Postat av: Anonym

Imorgon smäller det... ;-)

2009-07-15 @ 22:51:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback