Helgalen vecka och en galnare helg :P

haha, vet att det inte är korrekt svenska men bortse från detta ok!?

Förra veckan då, ja vi börjar väl med måndagen!  Jobbade som vanligt, hände inget konstigt. På kvällen däremot var jag och Stina på bio. Såg Hangover, Den var superbra. Garvade så att tårarna rann mestadels av filmen :) Riktigt bra, defenitivt sevärd!

På tisdagen jobbade jag och på kvällen jobbade jag oxå. Satt vid datorn mest hela kvällen och gjorde inte så mycket.
Onsdag var det jobb och på kvällen var vi över hos Malin och drack massa kaffe och käkade glass :)

Torsdag hade Brian sin första dag i skolan (lekis) han börjar i september, men det var prova på dag, eller vad man ska kalla det. Jag gick iallafall med honom dit. Han ville inte riktigt att jag skulle gå, men efter ett tag tog en av lärarna hand om honom så jag gick. Kom tillbaks en  timme senare och frågade om han hade haft roligt "Yes, but I missed my Pyret" Sötplutt eller vad!? :)


På eftermiddagen var vi på lekplatsen och lekte. Sen tvättade vi min bil :) hehe.
På kvällen skulle Stina hämta Yvonne i stan, så vi var ute i Wilton och shoppade lite, eller Stina shoppade. Hamnade sedan i stan på en pub. Stannade inte så länge eftersom Yvonne ringde och bad oss komma till puben där hon var. Skulle dit och ta en drink innan vi skulle åka hem. Men Yvonne kom på idén att gå och dansa. Jag och Stina hade på oss flip flops :p Gick till cubins och blev insläppta av ägaren. Var helt galet. Roligt att dansa lite :) Kom hem vid två på natten.

På fredag var det jobb som vanligt och Grace hade sin sista dag i skolan så hon slutade redan klockan tolv. Stina och barnen kom på lunch och efter det åkte vi till lekparken. Kom hem och då vart det lite stressigt. Middag skulle göras och sen skulle vi iväg tidigt. Eftersom vi skulle på konsert, Bellx1 :) ett irändskt band som är superbra!
Stina var sen till middagen och allt blev stressigt. Hann iallafall ner i tid, mötte Malin och Carina som väntade utanför med våra biljetter :) Förlåt brudar att vi var sena!
Konserten var superbra :D Efter konserten drog jag och Stina in till stan. Var bjudna på 22års kalas på en pub. Skulle mött upp Malin och Carina i stan men det blev inte så. Vi åkte på efterfest när puben stängde och var inte hemma fören sex på morgon, gick och lade oss för att vakna fyra timmar senare :P Galet hungriga och jätte trötta, men vi gick upp och åt frukost.
Gjorde oss sedan redo för stan. Shoppade inte så mycket, hade inte så mycket ork :p Åkte till wilton istället och sedan hem till en kompis i Douglas. Satt där och tjöta ett tag innan vi gick och käka indiskt :D YUM!

Kom hem vid nio och jag gick och lade mig i typ tio min, sen kom Stina med kaffe och vi gjorde oss ordning för puben. Jag körde så jag drack inget. Skulle till en pub en bit utanför stan, en kompis spelade där med sitt band. Dem var jätte duktiga :D
Åkte sedan hem till honom och hans kompis där Stina drack vin och jag pimpla kaffe :) Åkte sedan hem runt halv fem, gick och lade oss när vi kom hem. Men vaknade igen efter ett par timmar sömn. Gick upp och käkade frukost. Sen bänkade vi oss framför tv:n med täcket och kollade på film :)

PUSS

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad gullig Brian är!

Det kommer att göra ont i hjärtat på både dig och honom när du flyttar därifrån snyft

Han vet ju inget annat eftersom du funnit där HELA hans liv, fy vad jobbigt. T.o.m jag blir alldeles gråtmild..

Saknar dig sis! Kramizar =)

2009-06-30 @ 08:00:27
Postat av: Petra

Det var jag som skrev inlägget ovanför =)

2009-06-30 @ 08:02:35
Postat av: Mikaela

Jag håller med!! Kan du verkligen lämna dom??? En liten bit av Brian kommer ju försvinna.. snyft... Kram Kram

2009-07-13 @ 22:34:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback