Sverige :D

Förra helgen var jag hemma för att fira lillsyrran som tog studenten :D Hade ett par underbara dagar hemma med familjen i ett regnigt Sverige, men vafan är det svensk sommar så är det :P

På söndagen när jag åkte hem var det tråkigt att lämna och veckan som varit har varit ganska jobbig. Har haft hemlängtan massor, första gången sen jag flyttade till Irland :/ Men veckan har tagit slut och om två veckor är det semester och Oxegen :) Flyttar ju hem den 27 juli så det är inte så långt kvar nu. Antar att det är jobbigt för jag vet att det inte är långt kvar nu.

Ikväll gör vi inget, Stina är hemma och hjälper till med förberedelser inför Mary-ellens kalas imorgon. Jag och barnen ska dit, hoppas på fint väder nu :) Har varit ute och åkt motorcykel ikväll med Gary, det var roligt :D Han måste allt ta mig med fler ggr innan jag åker hem hehe. Sen tog jag en sväng till stan kollade lite. Ramona, väskan fanns inte kvar. Ska kolla igen en annan dag!

Annars har det inte hänt så mycket, vi pott tränar Brian och det går sådär. Vissa dagar går bra, andra inte alls. Men det ger väl sig. Nästa torsdag ska ha till lekis, en timme på torsdag morgon. Så jag ska gå dit med honom :) Stora pojken! Blir jobbigt att lämna dem, men det måste ske.
De kanske kommer och hälsar på efter nyår :D Blir roligt.

PUSs

Kommentarer
Postat av: Petra

Hej sis,

Blev det någon midsommar igår då?

Saknar dig!

Kram kram

2009-06-20 @ 19:16:45
Postat av: Ramona

ÅH titta om den finns igen då. Vill verkligen ha en sån :( och ett pass fodral!



hoppas allt är bra med dig. nu kommer du hem snart! wiiie :) btw, fick jobbet, typ ;P



älskar dig puss <3

2009-06-24 @ 12:34:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback