Studenten :)

Jag har fått min dator tillbaks :D:D YEy! Finally typ.
Här rullar det på, händer inget utöver det vanliga typ. Jobbade i söndags, kollade på film och sen slockna jag.
Var ju ute på fredag. Först på lokal puben med Ita och Carina, sen drog jag och Carina in till stan. Det var trevligt, var inte inne så länge dock.
På lördagen var vi och shoppade på stan :) De köpte en klänning till mig i födelsedags present. Sen kanske jag ska få en piercing också. På kvällen drack vi lite vin hemma hos Ita innan vi åkte in till stan. Gick till Long Island och tog en shot som smakade massa kanel, Yum! Sen gick vi till The Clancys för The Clockworks (Garys band som spelade på balen) skulle spela. Jag och Carina dansade konstant i typ två timmar. Var riktigt kul. Vi drog upp nästan alla på dansgolvet. Gick sedan vidare till The Pav, stannade där till stängning. Jag åkte sedan hem, var helt slut och kanske lite full :p hehe.
På söndagen var jag helt död typ. Gjorde ingenting mer än att jobba på kvällen.
På måndagen drack jag och Gary kaffe :) och på kvällen var jag, Carina och Malin på bio. Vi såg Ilove you man, den var jätte rolig! :D Garvade hur mycket som helst.

I tisdags gjorde jag ingenting, mer än att jobba. På onsdag morgon var det fika hemma hos Carina. Stina fick tårta (kladdkaka :p) Och present. På kvällen var det puben som vanligt. Riktigt trevligt! Idag har jag varit trött och less på allt. Men Stina och Mary-ellen var här HELA dagen. Kom vid nio i morse :p Trevligt!

I morgon kanske vi ska åka till mobile. Siten öppnaden förra helgen så nu jävlar ;) Kanske åker ner och slappar lite. Jag jobbar lördag kväll sen. Ska komma hem på Ramonas student i Juni, Kommer hem torsdag-söndag så jag hinner nog inte träffa så många. Om ni inte kommer på hennes student då vill säga ?! ;) Kanske går ut med henne på fredagen dock i Göteborg, så är ni sugna. Keep your eyes and ears open!!

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback