Almost there

Nu har jag bara tre julklappar kvar :D Och tva av dom ska jag kopa i Sverige. Far inte plats med allt i vaskan. Undrar om jag far plats med allt jag har nu?!

Gick upp kvart over atta idag, men kvart i atta kom mamman in med lillkillen sa jag kunde mata honom i sangen. Sen vid nio korde mamman tjejen till skolan och jag var sjalv med killen. Sa jag titta pa julkalendern och sen gjorde jag mest ingenting. Satt pa MSN mest!

Bio ikvall da med tjejerna Sanna, Harriet, Lisa och jag. Vi ska se flushed away. Hoppas den ar bra, tror de :D Men det trodde jag om Sc3 oxa, hehe

Tanker pa dig syrran, Hoppas du blir battre snart! Jag kommer ju hem om 17dagar, wiee :D

Slutade kl tva idag, sa da tog jag bussen in till stan ocg kopte dom sista klapparna, forutom tre da. Och nu sitter jag har, Vantar pa att middagen ska bli klar Biffstroganof och ris :P

Vaderprognos: Regningt, lite uppehall pa morgonen och em. Men annars regn hela dagen. Ca.12grader

Love Pyret

Kommentarer
Postat av: thomas...

hehe kul att du skrev till mig blev juh änna rörd!!... men..men då har du sanrt handlat jag har inte ens börjat!! kramar

2006-12-05 @ 18:43:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback