Bio eller Puben

Var och sag Holiday idag :) Den var bast, hehe. Se den! I veckan ska vi nog se pa fler filmer, vi bara gar pa bio, eller puben :P Men det ar ju sa billigt med bio har och sen ar det manga bra filmer.

Igar skulle jag och Harriet se pa film, vi hade kopt massa godis. Men vi at typ inget, vi hade atit sa javla mycket mat innan sa vi orka inte lixom. Vi drack glogg oxa med pepparkakor, underbart!
Sen sov vi lange idag, det var skont.

Har inhandlat allt till min julbak nasta vecka. Dock inte mjol, men det finns i min shop har nere. Svinbra att dom hade alla grejer trodde ju inte de. eller jag var lite orolig att det inte skulle finnas :)

Nej ska sova tidigt idag tror jag, kanske skulle ta en dusch oxa, typ nu! Vore skont.

Sa far det bli!

Pyret

Kommentarer
Postat av: Ella Bella

Hej ehj Pyret Hur är det med dig då? Hoppas bra.. Sj är det bra med mig elle jaa jag är sjuk.. eller sjuk å sjuk.. JAg går inte till jobbet när jag har problem med Fiffi... haha Håller på att tvätta också.. Kan ju lika gärna passa på när jag ändå är hemma.. Saknar dig jäättemkt... Hoppas att vi hinner ses lite innan du åker tillbaks till irland... PUSS LOVE YAAAA

2006-12-11 @ 08:06:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback