Deprimerande

Igar ville jag inte sitta hemma, ville verkligen hitta pa nagot. Kande att jag behovde det. Kande mig lite ensam, men alla var upptagna sa det blev att sitta ensam hemma iaf. Min hostmum var pa sjukan och halsa pa sin far. Och pappan satt och kolla pa tv:n tror jag. Iaf jag satt pa msn och insag att min perfekta familj, som jag trodde jag hade. Inte finns! Vi ar ingen lycklig familj, som jag alltid velat tro. Alla bara brakar, tycker dom ar barnsliga. Men det ar ju deras liv. Tycker det ar sa javla trakigt bara, onskar allt kunde bli som forr! Ar det for mycke begart??! Det ar ju bara jag som har kontakt med alla syskonen, verkar det som :( Vill ni inte kunna umgas som vi gjorde forr? Ar det bara jag?

Usch vad deprimerande det blev, men det ar sa jag kanner. Onskar jag fick komma hem till jul och traffa alla mina syskon i samma rum, pa julafton. Men sa blir det inte! Menar inte att jag ar glad att vi ska fira som vi ska men ni kanske forstar? Tycker det ska bli kul, kommer ju traffa alla syskonen nar jag kommer hem anda. Men vid olika tillfallen. Funkar ju oxa :)

I
dag har Harriet och Euan varit har och lekt med oss. Det var trevligt och roligt. Sist gang gick inte sa bra, for Grace ville inte leka med Euan, hon ville vara sjalv. Men den har gangen gick det battre, dom lekte faktiskt lite med varandra. Sen ville dom ga ut pa baksidan och leka. Det regna men ville dom sa tankte jag o harriet, dom far val bli blota da hehe. Barn pa den grona on ager inga regnklader, knappt regnstovlar. Som en lite parantes det regnar ca.270 dagar per ar i snitt :) Smarta foraldrar... NOT!  Nar dom akt hem sa at vi lunch, jag hade fattiga riddare, men kanel och socker :P Sen ville Grace ga till dammen och mata ankorna, det regna men vtf tankte jag :) Det var en trevlig trip. Efter de har vi lekt har hemma och stadat, eller jag har stadat! Och sett pa Julkalendern, fick ju inte se den i morse for Brian, han ville bestamt inte vara uppe :(

brb dinner time :P

Nu har jag atit, chilicorn carne, gorde du det johnnie? :D Nu ska jag hoppa in i duschen och sen bar det av till stan, ska bara fa lonen forst, hehe :) Maste ju ha ngt att supe for, ler. Sista fest kvallen innan jul blir det.

Harriet kommer tillbax tre veckor efter jul :):) Sen far vi val se vad som hander, vore kul om du stannar tiden ut bruden :D Nej nu maste jag gora mig klar, sa dom andra brudarna inte behover vanta pa mig i stan.

Puss hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback