Frost & Paraflax

Var inne i stan idag, med Sanna. Hon skulle kopa julklapp till Soren och behovde lite smakrad :P Det var jattetrevligt! Efterat tog vi en promenad genom stan i det otroligt vackra vadret. Det var jatte mysigt. Sen gick vi hem och hamta Soren och gick och handla mat, sen tog jag bussen hem till mig efter en valdigt trevlig dag pa stan :D

I kvall babysiter jag. Mina hostparents skulle ut och ata pa indisk restaurang, vet inte om dom skulle ut sen, far val se nar dom dyker upp. Dom har julpyntat har hemma idag :) Mysigt! Julgran och hela kitet. I morgon kanske vi ska kopa en gran till och pynta, far se om vi har nagon plats for den :)

Har kopt varldens coolaste paraflax idag :) hehe, bara nagra veckor sent! Har tankt varje dag jag ar i stan att jag ska kopa mig ett, sa idag slog jag slag i saken :D Skitgrymt

Har kommer lite bilder pa mitt grymma paraflax, inte sa jattebra. Men ni ser nog ;)

Narbild pa Paraflax
Narbild, gulligt va?!

Paraflax

Paraflax

Vaderprognos: Nar jag vakna i morse blev jag overlycklig det var frost :) Och nar jag kolla pa termometern sa var det 2.5c. Har gatt upp till 5c under dagen. Kyligt men soligt, helt underbart vader!

I kvall gjorde jag quacamole och dippade nacho chips :) Och sag typ varldens basta film, Black Jack. Eller hur Sanna?! Vi kommer fa det super bra, aven fast dom andra aker hem! Vi kommer sjalvklart sakna er alla, men vi kommer overleva, hehe. Bra att Harriet ska stanna ett tag oxa! Far hoppas det blir langre an tre veckor. Sen har vi alltid Ost-Johan! No hard feelings, hehe!

Assa det ar helt sjukt, jag har bott i ett hus med badkar i snart tva manader, och jag badade for forsta gangen idag :) Assa det ar ju inte likt mig, ni som kanner mig sen langen vet att jag alskar badkar, assa att bada i dom hehe

Forresten lova Johan att skriva nagot snallt, hehe. Saknar dig Johan, det ar lite trakigt har nar inte du ar med. Vi brudar har ju kul utan dig, men det var lite extra kul nar du var med, Vi skratta alltid sa mycket haha. Jag och Harriet och en vinare, eller tva. Och en full Johan som sallskap pa det, kan de bli battre?

Igar nar jag kom hem fran stan pa kvallen, sa stod det sex killar pa min gata, dom typ flog pa mig. Eller assa dom omringa mig och prata pa som fan, typ tusen fragor! haha, mellan 17-19ar tror jag, eller kanske 18. Skitsamma! Fick dom att vilja flytta till Sverige :P Sa brudar, passa er! Efter typ en halvtimme-timme sa skulle dom ga, och jag skulle hem och sova sa vi gick at varsitt hall, efter en lang diskussion om vem som skulle fa aran att folja mig hem! Stod pa andra sidan gatan av mitt hus, hehe Sa skilldes vi iaf, men eftersom jag inte ville visa var jag bodde sa fortsatte jag forbi mitt hus och stallde mig en bit bort och vanta tills dom var borta, sa gick jag hem HAHA! Och sooov :D

Fick se My i webcameran idag, guud va hon har vuxit! Blivit jatte stor ju, sa sot sa :) Vi hade videocall  sa vi kunde prata med varann. Det var roligt :D Kan inte alla jag kanner skaffa; cam, mic & hogtalare?? For da kan vi prata med varann pa natet, blir ju typ som telefon fast vi kan se varann, hehe :) Bra grej, lovar!

Oj, nu kom mina hostparents hem. Oops klockan ar visst ett. Skulle sovit for lange sen. Aja far val lagga mig snart, kanske! Men de konstiga ar att jag inte ar trott. Kanner mig faktiskt valdigt pigg, far val lagga mig och lasa, eller nagot. Eller forsoka sova, hmm!?

Puss o hej, Leverpastej ar ackligt!

Kommentarer
Postat av: Ramona

Jaa paraföaxet va ju sött iaf xD

2006-12-17 @ 12:00:18
Postat av: Ramona

oj skulle vara paraflaxet men kom åt fel boksätver ;P

2006-12-17 @ 12:00:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback