Julklapps-shopping

Hmm Igar borjade jag min julklappsinhandling, stolt som fan!  Och idag fortsatte jag, har kopt till 15st nu tror jag. Sa cirka 5-10st kvar :D Men jag vet vad jag ska kopa till alla, tror jag iaf. Har aven gjort julkort, ar snart klar med dom. Har bara gjort fyra. For jag tankte inte skicka sa manga i ar. Dels att det blir for dyrt. Och for att jag kommer traffa dom flesta nar jag kommer hem sa jag kan lika garna saga "God Jul" da. Sa bli inte ledsna om ni inte far nagot julkort fran mig.

Har jobbat nagra timmar idag, pa eftermiddagen. Och i morgon jobbar jag fm, och kanske hjalper till vid laggdags, for pappan ska till Dublin i morgon, igen!

Har pratat med min mamoo idag :D Saknar dig faktiskt mamoo, men det ar ju bara tre veckor kvar tills jag kommer hem!

Igar var jag verkligen jatte trott. Fick ju ga upp vid fyra i sondags morse for att mata lillkillen. Fast sen gick jag upp vid tolv igar. Sen var jag ju inne i stan och shoppa ett tag sa jag var jatte trott nar jag kom hem. Sa jag somna vid strax efter tio :) Kopte mig en vinter jacka igar nar jag kopte julklappar :D En jatte snygg, sen kopte jag en troja oxa, det var rea och den var jatte fin :P Kopte aven ett nagellack, skitsnyggt!

Vaderprognos: Regning pa em, men pa fm uppehall. Men blasigt hela dagen, halv storm pa em. Ca. 13.6 grader hela dagen. Dock lite kallare pa kvallen.

Ni har val inte missat julkalendern dar hemma i Sverige?! Jag ser den varje dag pa natet :D Ar ju faktiskt ett Maste i juletider *smile*

Pussar Pyret

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback