Mysbyxor

Endast elva dagar kvar nu :) Idag fick jag brev, eller paket. Min kara Mamoo tankte pa mig och skickade ner min favorit-mysbyxor  Sa nu kan jag verkligen mysa. Tack Mamoo! Glomde ju alla mina mysisar hemma :( Kopte ett par har, men dom ar inge skona, eller jo det ar dom. Men inte som dom har.

Skriver ju har varje dag sa jag vet inte riktigt vad jag ska skriva, hehe. Ska test packa idag. Se om jag far plats med alla julklappar. Det kliar i mina hander, vill sa garna sla in alla klappar, men det kan jag inte gora innan jag kommer hem. For da kanske dom gar sonder eller sa far det inte plats. Sa det far goras nar jag kommit hem.

I helgen ska vi julpynta har hemma, satta fram julgran och grejer :) Mysigt Min hostdad akte till London i morse och kommer i morgon kvall sa jag ska jobba i kvall. Fast jag ar ledig fram till ett nu idag sa det ar skont. Ska kolla upp vad jag behover inhlandla till julbaket, jag har alla kryddor och sant. Men jag behover ju mjolk och mjol. Och kanske lite agg, far se. Funderar pa att baka lussekatter idag, eller sa blir det i morgon. Maste goras innan onsdag bara, for da ar det Lucia :)

Idag ringde min svenska mobil, jag blir alltid lika paff det var Daniel. Var ett bra tag sen vi prata sist, sa det var kul :) Tyvarr kan man inte prata sa lange eftersom jag betalar samtalet och det ar fett dyrt. Tror Johan sa att det kostar typ 13:-/min assa svindyrt. Vill inte se min rakning nasta manad :S

Har skickat mina julkort nu, sa snart finns dom hos er, hehe. Men det ar bara fyra personer jag skickat till. Ids inte gora fler eller skicka fler. Ork lixom :P Skickade dom i fredags kvall. Vi dansa pa gatan i fredags oxa, jag o sanna. Det var nagra killar som hade sackpipa sa vi bad dom spela for oss, sa det gjorde dom, sa klart ;D Sa dansa vi, det var svinkul. haha Eller hur Sanna?!

Pyret

13.29

Forresten kom pa att jag skrev att jag skulle sova tidigt, haha. Gick ner och skulle fraga nar jag skulle borja idag vid typ tio. Sen dela jag och min hostmum pa en flaska vin. Sa sag jag lite pa Tv:n. Sen gick jag och lade mig vid tolv :D

Nej nu borjar jag jobba, hors en annan dag!
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback