Pepparkakor & Brandlarm :S

gyttans, endast 19.5timmar kvar tills jag landar i Sverige :D Ska bli sa roligt att flyga i morgon, var ju tva manader sen sist hehe :P Gillar sant.

Idag har man jobbat, borjade inte sa bra men. Nar jag sett fardigt pa julkalendern med lillkillen, gick jag ner och satte honom i hans babysit och skulle kla pa lilltjejen, men hon ville minsann inte kla pa sig utan sprang ivag och forsokte gomma sig. Sa jag fick tag i henne och skulle borja ta av henne pyjamasen, da borja hon skrika att hon ville att mamma skulle minsann kla henne, men hon var pa jobbet. Medans detta holl pa borja lillkillen i koket skrika, hysteriskt! Sa jag sa till lilltjejen att antingen sa far jag kla pa henne eller sa far hon ga upp pa sitt rum. Och hon sluta inte skrika eller lat mig kla pa henne. Sa jag bar upp henne pa sitt rum och gick ner till lillkillen. Efter typ en tjugo minuter fick jag ANTLIGEN honom att somna. Lilltjejen slutade skrika typ efter en kvart. Sa jag gick upp till henne och hon satt i sitt rum och mala. Men hon ville vila en stund sa jag lat henne vara i tio minuter, sen fick jag kla pa henne. Sa har resten av dagen varit underbar. Hon har varit sa sot och snall sa :)

Vi gjorde pepparkakor hon och jag :D Hon var jatte duktig. Gjorde degen igar redan.

Vad har jag gjort mer idag. Hmm arligt talat inte sa mycket. Fick julklappar fran familjen idag, fick knappt plats i vaskan, den vager sakert for mycket. SA men min vanliga otur lar jag fa betala overvikt, surt! det ar ju sa att familjen inte ager nagon vag. Sa i julklapp om ni inte kopt an, sa kop en vag till mig, typ IKEA 19:- Sa kan jag ta med tillbaks :P 

Eftersom nu harriet och Johan ska aka bil tillbaka hit efter nyar sa ska dom fa ta med sig typ tio kilo lakris till mig :) sa att jag klarar mig, hehe Och eftersom Johan ar varldens basta kille sa tar han mer an garna med det till mig :D

Taxin kommer och hamtar mig kl 06.00 i morgon bitti :S Tjihoo.. NOT! :D Planet gar 7.40 fran cork till Dublin sen far jag vanta dar i typ tva timmar pa nasta flyg och kommer landa i Sverige 14.20 assa om exakt 19timmar :) 19.22

A just de, holl pa att glomma.
Nar jag gjorde lunch forut, makaroner och korv sa gick brandlarmet igang typ fyra-fem ggr oops! Men de var bara for att det var sa mycket matos. Nej nu ska jag ta och dela en sista flarra vin med min hostmum :D

Puss hej

Dagens citat (eller gardagen)
Historia: Pyret diskar upp all disk i danskarnas lgh, sen koka hon glogg. Skulle halla upp men spillde = dalig gryta :S

Tre minuter senare:
Harriet: Jag kan halla upp.. "Men va'fan jag spiller ju"
Pyret & sanna i kor: Nahaa?!!

-ASG-

allt for idag, klart slut :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback