Storhandling :)

Vakna halv tio idag, gick upp da :) At frukost tillsammans med familjen, riktigt trevligt! Sen akte mamman ivag och jag och pappan tog med barnen och akte och handla mat. Erbjod mig att folja med eftersom jag inte hade nagra planer och givetvis for att jag gillar att handla mat :P  Sen akte vi hem och at lunch, bacon-baguetter :? Familjen akte till pappans jobb for att "visit Santa" vid tva. Gick och motte Linnea sen akte vi till Mahon Point, dar vi skulle se pa bio med Lisa och Harriet.

Vi sag Grounded en ganska bra film :D Lite smarolig! Sa nu har jag kommit hem och vi ska snart bestalla lite indisk mat :) Smaskens :P Eller jag har inte atit indiskt forut, bara kinesiskt.

Vaderprognos: Frost nar jag vakna :) 2.5c, nu ar det val 6c skulle jag tro. Kyligt, inte kallt! Lite regn forut, annars lite gratt och disigt! :(

Fem dagar kvar sen ar jag pa Svensk mark, eller ska vi saga fyra? denna dagen ar ju snart slut! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback