Dan fore dopparedagen :D

I natt, eller ska man saga morgon (03.19) ringde min mobil :I En kompis, vi prata en timme. Sen somna jag om. Och kl. 7.50 i morse kom min hostmum in till mig, hon hade glomt att pappan inte var dar pa morgonen, sa hon behovde hjalp med att mata lillkillen, sa jag mata honom i min sang. Sen gick jag upp ur sangen vid halv nio. Har jobbat hela dagen da, till 17.00. Jag har tvattat mina klader idag oxa :D Duktig!!

I morgon ska jag jobba hela dagen oxa. Till 17.00. Far se vad som hander efter det. Harriet har sin hostpappas hus i helgen, i Douglas sa vi kanske ska dit i morgon :D Jobbar i kvall oxa. Sitter har och vantar pa att pappan ska komma hem sa jag kan aka in till stan och traffa Sanna & Danskarna :) Kommer nog missa bussen som gar om tio minuter. Da far jag ta den kl. 9 is :(

I morgon ska jag ga upp tidigt, och kolla pa julkalendern, den borjar i morgon jippie. Far ju inte missa den iar, sa nu far jag ga upp tidigt varje morgon sa jag hinner se den innan jag borjar. Annars far jag se den pa dagen. Mm mysigt med jul. Synd bara att man inte ar i Sverige, for dar ar det kallt, och sno forhoppningsvis! Assa det ar konstigt att man saknar Julen sa mkt eller att den kanns sa betydelsefull nu nar man ar pa Irland. Alla vi svenskar har ar typ helt, A vi maste se julkalendern, Jag vill baka lussekatter, Ah vi maste ju ga Lucia-tag. Haha san ar jag inte i vanliga fall i Sverige, Eller jo nar jag var liten. Men...

Nu maste jag Verkligen borja med julshoppingen, fan har ingen aning om vad jag ska kopa?! Det ar ju ingen som skickat sin julklapps-lista till mig :(

Nej nu ska jag dra mig! Pappan har inte kommit an men, wtf

Vaderprognos: Regn, regn, regn och rusk! Typ halv storm ute, men 12.3 grader. Assa April-vader varje dag.

X Pyret

Kommentarer
Postat av: Anonym

Bara så du vet, dt är typ 1% chans att vi får snö här nere å 50% chans i sthlm å typ 99% uppe i typ ahh där du vet norrländarna hahaha xD Så förvänta dig inte en vit jul å ingen kall heller, förvänta dig istället en grön jul med typ 5 + :) haha (A)

2006-11-30 @ 22:10:45
Postat av: Ramona

vafan mitt namn försvann när jag postade *morr*

2006-11-30 @ 22:11:12
Postat av: Petra (syster)

Igår var det 11 grader varmt här och idag 10 så det lär knappast bliva någon snö... Men igår var det Anders-dagen och om Anders slaskar så braskar julen så än finns det hopp..
Julklappslista från mig får du ingen.. jag är ju typ aslätt att köpa till=scrapsaker!!! Adam vill INTE ha en massa leksaker! Om du ska köpa leksaker så är det isåntfall lego (Duplo 2-5 år), delar till hans flexitrax och delar till BRIO tågbana.
Vi var hos frissan igår och klippte Adam så nu ser han ut som en liten kille *så söt*
Ha det så bra i helgen! Jag saknar dig! Love U!

2006-12-01 @ 09:48:13
Postat av: Mammo

Hej lilla gumman sitter nu och tar mig en kopp kaffe skall snart åka och arbeta hel.....aaa helgen känns sådär hade varit skönt att vara hemma eller handlat julklappar ja ja det hinns nog med det också..Vi får hoppas att det blir en vit jul vore ju mysigt....Hoppas det går bra med dopet men du är ju ganska van när det gäller barndop du har ju varit med några stycken under ditt liv.Du får ha det så bra i helgen så hörs vi nästa vecka när jag är ledig
Många BamseKramar från Mamma och Lasse Love You..

2006-12-01 @ 12:20:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback