Forsta gangen...

Har for forsta gangen i hela mitt liv, varit hos en frisor. Jag har blivit toppad en gang, nar jag praktiserade, Men det raknas inte hehe. Iaf, jag har fargat mitt har :) Brunt, som vanligt. Men sen har jag lagt i nagra ljusare slingor. Jag ar jatte nojd, ar super fint ;) Ni vet nar man jobbar for en frisor, sa far man ju nagra fordelar. Behovde ju inte betala for fargningen, Underbart! Ska klippa mig ngn dag oxa, men det far bli langre fram =P


Har kort bil oxa,
pa fel sida. Assa vanster. Kandes ganska knas, men det gick bra. Var inte sa farligt, bara lite. hehe. Vi tog bara en svang runt kvarteret, Jag o mamman o barnen. Ska ut med pappan ngn dag, utan barn. Sen sa ska jag forhoppningsvis kunna ta bilen sjalv. najs :)

Har bokat biljetter precis, Jag, Harriet o Johan ska ga o se Borat pa BIO :) Sanna kanske kommer, o kanske Lisa. Men dom visste inte. O Linnea har blivit sjuk, stackarn sa hon ville vara hemma o kurera sig. Men vi kanske gar till puben i morgon :D Ta en Kopparberg HAHA

Satt uppe sent igar, Sag pa film, Save the last dance gick pa Tv:n sa jag kollade pa den. Den var slut kl. 12.00 Men sen kunde jag inte somna foren typ halv tva. Bara for att jag somna en halvtimme pa dagen. Inte bra! Jag o mamman dela pa en flaska vin igar kvall oxa, :D som jag o Mamoo brukade gora, eller vi dela en box, men va fan samma sak, hehe  Lika gott iaf

Som Ronja sa: Pyret du kommer bli alkolist innan du vet ordet av det, haha :D Kanske sant, gar ju ganska ofta pa puben. Men vi tar bara 1-2 Kopparberg :P

Vaderprognos: Lite duggregn har fallit pa fm, annars uppehall. Ca. 11-12grader, Hela dagen. Ganska varmt, (gick med bara troja forut) Vindstilla :P

Lots of Love Pyret


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback