Friday night :P

Annu en vecka till anda :) Nu har jag jobbat tva hela dagar i strack. Funkar bra. Barnen verkar acepterat mig iaf *hehe*
I onsdags var jag hemma for forsta kvallen pa nagra dagar :) Tittade pa festival, men somna hehe.. Vilket resulterade i att jag inte kunde somna pa natten, tog kanske tva timmar =I

I kvall ska vi iaf ut, har ju fatt lon =P Vet inte vart vi ska, men vi far se. Ska ta bussen in senare sa far vi se vad som hander. I morgon fm , skulle jag passat lillkillen nagra timmar, men behover ej det. Sa jag ar ledig hela dagen i morgon. Ska sitta barnvakt pa kvallen, for foraldrarna ska ut. Men sondag ar jag ledig. I morgon ska vi till Pennyes :) Har sett en jatte snygg kacka, kanske ska kopa. Sen en jatte fin cardigan, Kanske ska kopa, far se hur mkt pengar jag har hmm :)

Fick post idag, yeah Fran syrran o mamoo, eller dom hade inte skrivit ngt, men det var fyra filmer! TACK sa jatte mkt! =) Far se nar jag har tid hehe

Borjar bli lite sjuk, hade ju ont i halsen o nu har jag borjat bli snuvig, inte bra. Men jag frisknar la te HAHA

Dinner is soon ready,
need to go! =D

Bye Pyret

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback