Hemresan bokad :)

Igar bokade jag min flygbiljett hem. Kommer hem den 22Dec Och stannar hemma till den 1Jan :) Sa nastan tio dagar. Ska bli kul att komma hem. Trivs jatte bra har, redan. men det kommer ingen sno har 
:( Bara lite lite grann valdigt sallan, Sa det kanske inte kommer nagon i ar. Jag som alskar sno. Men vi har soligt is, o ganska varmt :)

Har varit ute pa en promenad idag, det var skont.. Hade ju sonen nagra timmar i fm, sa nu ar jag ledig :) Softar lite bara. Dom kommer val snart hem da ska vi ata middag tror jag.

Forsoker fa tag i en tjej som ar au-pair har oxa, Hon ar svensk o bor inte sa langt ifran familjen jag bor hos. Hon vet var au-pairerna traffas, dom brukar traffas onsdag kvallar. Sa jag far se om jag far tag i henne, isf kanske jag aker in till stan i kvall o traffar dom :)

I helgen ska pappan i familjen lara mig kora i vanster traffik. Far se hur det gar. For det finns en bil som jag kan anvanda om jag vill. Men forst maste jag kunna kora vanster traffik. Hmm blir kanske svart. Men jag lar mig, forhoppningsvis. Annars finns det buss, och familjen har en cykel jag kan anvanda.

Allt for idag, Klart slut!

Love Pyret

20.05 I'm back :)

Pratade med en svensk  aupair forut :) Vi ska kanske ses pa fredag.. hon bor en bit ifran mig. O pa lordag ar det typ en festival o en massa aupairer ska traffs pa en pub inne i stan.. Ska nog ga dit, kan bli kul :)

Har varit ute pa en promenad nu i kvall, riktigt skont faktiskt. Ska forsoka ga en promenad varje dag, tror jag :) Nej nu ska jag ta en dusch

Pyret

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback