Jag hoppas iaf att jag inte drack mer an du minns..

Gardagen, var Toppen! Vi hade sa javla kul! Jag o Harriet satt o pimpla vin inne pa mitt rum, innan vi akte in te stan o traffa Sanna, Linnea, Ellinor o Johan pa Old oak. Dar drack vi annu mer, haha
Sen gick vi till Qube, men dar fick vi inte komma in. Dom sa ngt om att vi var for fulla :P Iaf vi gick till Cubens is, Dar kom vi in. O dar dansa vi garnet tills Harriet skada foten, men jag, sanna, johan o soren fortsatta dansa, Det var svinroligt, verkligen!

Nar cubens stangde, sa gick sanna, soren o danni hem till sig. O jag, harriet o Johan gick te Donken, javla langt sen at vi. Harriet bestallde en meny, o sa tyckte hon att det belv sa dyrt, Sa hon sa:
- men varfor kostar det sa mkt?
- Da sa dom: jo for att du fick en stor meal,
- Bestallde jag det?
- Nej!
- Sa ni gav mig det bara for att jag ska betala mer, nar jag ar full?
- JA precis!
- Ok! Harriet betalar o vi gar o satter ossU go girl! 

Sen skulle vi fixa taxi, o gissa vem som fixa det? Pyret ofcourse =P Sa vi akte te mig o johan hem te sig. Vi var hemma vid fyra. Somna ganska fort, Sen vakna vi vid nio i morse. Tog en buss in te stan vid elva. Vi skulle te Pennyes, Harriet madde inte sa bra, Hon minns inte riktigt kvallen i detalj. Iaf inne pa pennyes:

H:
assa vi drack ju inte sa mkt igar
P: Nej, assa (rablar upp vad jag drack) Hoppas jag inte drack mer an det jag minns!
H: Jag hoppas jag inte drack mer an du minns! ASG

Sen motte vi johan o linnea, Jag kopte ett par hotpants, en vaska o ett par innetofflor i flece. Sen tog vi bussen in till mig, o nu har Harrie akt sa jag ar ensam. Men senare sa ska vi motas i Douglas, tjejerna + Johan. Vi ska laga mat o chilla hemma hos Linnea :) Jag ar ledig till mandag morgon, eller kanske tisdag morgon. Det beror pa :P Men jag ska jobba tisdag kvall, onsdag morgon-dag, onsdag kvall, torsdag morgon-dag. For pappan ska pa affars resa eller ngt sant. What ever :)
Sa jag att vi ska aka te London, skulle ju aka te Dublin innan jul, men det blir nog London is. Om det inte ar for dyrt. najs :)

Pussar Pyret




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback